Sa_bulldog Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Hallo iedereen Iedereen zal wel denken is dit een nieuwe game? en voor de meeste van jullie kan het ook best zo wezen dat deze game nieuw is. Ik had er nog niet eerder van gehoord ,tot vandaag! ik was zoals gewoonlijk op zoek naar een leuke FPS brandweer game en toen kwam ik deze game tegen! het schijnt dat je er een demo van kunt downloaden, maar nu heb je hier een XBOX controller voor nodig om het te kunnen spelen (die je dus in je pc moet stoppen) Ik heb persoonlijk geen XBOX controller of een controller voor de pc. en vind het ook heel onlogies dat je voor de pc een controller nodig hebt aangezien deze game voor de pc is gemaakt! Ik heb een beetje in de files zitten kijken van de game en kwam een file tegen die default_keyboard heet nu zou ik dus bijna gaan denken dat het wel moet kunnen om dit met een keyboard te spelen maar dat je helemaal zelf mag uitvogelen hoe dit moet! en laat ik daar nou juist net geen verstand van hebben! er staan natuurlijk ook meer files in het mapje zoals : default_controller In de default_keyboard staat helemaal niks die is gewoon leeg.. maar toch staat hij der... Ik zelf vind deze game behoorlijk goed en vind het ook raar dat ze niet echt een annoucment ervan hebben gemaakt! Bewerkt: 15 februari 2009 door Sa_bulldog Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Om nog even terug te komen voor de mensen die mochten denken dat dit een leuke game is. Dat is het ook maar zoals ik al in het bovenstaande bericht heb gezegd heb je maximaal voor de demo een xbox controller nodig. Nu heb ik deze niet en ik heb contact gehad met een van de makers van deze game. Hun gaan deze game niet uitbrengen als een spelletje wat je gewoon op de pc kan spelen, omdat dit progamma zoals hun het ook wel noemen gebruikt word voor trainingen van de brandweer in amerika, ook in nederland en andere landen word dit spel gespeeld maar dit kost veel geld omdat het meestal word gespeeld door brandweer korpsen als een soort van ''extra'' oefening, Dit kan je dus eventueel met Americans Army vergelijken en wie weet kan het zo zijn dat deze game ook gaat uitlekken, persoonlijk wil ik deze game wel spelen, en ga ik als ik genoeg tijd geld en zin heb maar eens voor een controller kijken, van mij part mag hier een slotje op want er valt niet veel meer over dit spel te praten..... Reageren
Nissan Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dubbelpost Ik heb alles gelezen van dat Firefighter spelletje en het lijkt me gewoon een omgebouwde True Crime. Reageren
moechy Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Dubbelpost Ik heb alles gelezen van dat Firefighter spelletje en het lijkt me gewoon een omgebouwde True Crime. En wat heeft true crime te maken met branden? Overigens gaan we nu wel zeer offtopic. OT: Dus volgens de makers zit er niks anders op dan een xbox 360 controller in te pluggen? Reageren
Rullez Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Waarom perse een Xbox controller? Werkt een controller van twee tientjes ook niet gewoon? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Er word aangeraden om een XBOX Controller te kopen, Daarbij heb ik mail contact gehad met de Producer's van deze game, En word deze game helaas, Alleen maar verschaft aan Brandweer Kazerne's enzovoort, Toch kan je wel de demo downloaden, waar je al aardig veel mee kan doen, Maar goed Ze willen deze game ook niet als ''game'' gaan uitgeven, omdat het als training's materiaal word gebruikt voor de firefighter's enzovoort, Ze hebben hier en daar al klanten binnen Europa, Je kan het dus vergelijken met American's Army. Wachten dus tot het uitlekt, Maargoed Nog even voor Cuban Gangster lieve jongen, Kijk eens naar de datum Er zitten twee dagen tussen, Of moet ik een eeuwigheid wachten en mag ik geen extra informatie posten? Ik kan me post wel Updaten, Maar Bumpen Met Extra informatie leek mij we een strak plan. Het is dus niet ''echt'' een dubbel post omdat er twee dagen tussen zitten voor ik weer iets had gepost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.