Reality Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Heey, Ik wil graag een headbanner Request doen. Onderwerp: Crimegame. Grootte: 978*147 pixels De banner mag niet meer dan 300KB zijn. Tekst: CrimeForces en als je nog een mooie tekst weet voor de crimegame mag het er bij in. Border: mischien als het mooi staat moet dan denk ik wel in forum kleur als het mooi staat... Het moet een banner zijn wat echt te maken heeft met een crimegame. Bijvoorbeeld op een mooie manier spelkaarten erin, poker munten, Crimegame achtige dingen erin. crimegame link: *knip* ( niet als reclame bedoelt het is een crimegame geen designers zijn ik hoop dat het ook niet als reclame gezien gaat worden als het niet mag haal link maar weg.... ) Ik hoop dat het duidelijk is. Als er vragen zijn hoor ik het. Heb de headbanner hard nodig. Al vast bedankt Groeten Reality
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Gelieve gebruik te maken van een volledig ingevuld lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Zodra ik per PB een een correct lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. Daarnaast heb ik je URL verwijderd, want dat valt hier onder reclame.
Recommended Posts