max_gtafreak Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 hoi , ik weet niet of deze topic hier hoort maar ja. mijn probleem is dat ik een voertuig sneller wilt maken maar hij blijft steeds rond de 130 (dankzij speedometer) . weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??? Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 hoi , ik weet niet of deze topic hier hoort maar ja.mijn probleem is dat ik een voertuig sneller wilt maken maar hij blijft steeds rond de 130 (dankzij speedometer) . weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??? Heb je de speedometer wel op KM/H staan? 130 is namelijk erg sloom, dus lijkt me MP/H. Anders kan je HANDLING.CFG wijzigen, in de DATA map van SA. Ontleding van de lettertjes en alles vind je hier. Overigens heb je het topic goed geplaatst Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 ik heb zo'n 2 in een speedo (MPH en KMU) en bij die handling ontleden heb ik alleen die n veranderd voor de snelheid meer niet. Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 En nog kan je niet harder dan 130 KM/H? Met welk voertuig rijd je dan? Kijk anders even voor de snelheden van voertuigen hier, vind je ze allemaal op een rijtje. En als je alleen de N verandert kan je meestal wel sneller, maar ga je slippen. Je moet wel meer aanpassen, zoals grip, gewicht en acceleratie zodat je auto niet gaat slippen op hoge snelheden. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik gebruik de Utility Van ( vanwege de trekhaak aansluiting) Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Die hoort 160 te kunnen Raar jouw probleem. En als je nou eens de handling line van bijvoorbeeld de Infernus kopieert en hem aan de Utility Van geeft, werkt dat dan? (handling.cfg) Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Die hoort 160 te kunnen Raar jouw probleem. En als je nou eens de handling line van bijvoorbeeld de Infernus kopieert en hem aan de Utility Van geeft, werkt dat dan? (handling.cfg) Ik heb de handling van de infernus gebruikt en nu is het inderdaad sneller Reageren
hommelkip Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 ey, Ik heb een handling ergens gevonden die alle snelheden aanpast. alles trekt aardig snel op en een topspeed zohard je wilt. Je kan er ook nog gewoon normaal mee rijden behalve de hotring racer niet want die gaat supersnel. Ik kan je ook de handling van 1 auto geven als je dat wilt link om te downloaden: http://www.gtainside.com/en/download.php?d...ad&id=18799 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.