Jump to content

GTA 4 voor XBOX360


mikey-h-0

Recommended Posts

GTA IV is wat sirieuzer.

Je kan bijvoorbeeld niet meer in vliegtuigen of qauds, nog wel in helicopters.

Verder is er in GTA IV alleen maar stad en dus geen woestijnen en bossen zoals in GTA SA.

Het verhaal van IV is ook anders dan SA maar ik vind die van IV veel echter en veel meer meelevend als van SA.

Ook kun je nu online allemaal dingen doen,

race, deatmatch, opdrachten en nog veel meer online.

Eigenlijk hoef ik niet alles te zeggen want je kan GTA IV maar beter gewoon kopen want het is gewoon een super goed spel en het ziet er ook heel mooi uit. Verder komt er dinsdag nog een uitbreding van GTA IV. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb een paar vragen.

Ik ga binnenkort een xbox360 kopen maar ik twijfel of ik gta iv wel leuk zou vinden.

wat is er allemaal anders dan san andreas??

_O_ In één woord, ALLES! _O_

Ik kan je aanraden om gewoon eens goed rond te googlen op youtube (of zeg ik nu iets héél kroms? Geloof het wel! :engel: ) aangezien er al heel veel ingame footage van keiharde gameplay zijn te vinden. Ook kan je, door simpelweg op dit forum eens rond te klikken en te lezen, erachter komen wat die enorme verschillen zijn. Het zijn er teveel om op te noemen! Als je een 360 gaat kopen, kan je ook genieten van de Downloadable Content die exclusief voor GTA IV op de 360 uitkomt morgen. Voor meer info hierover, en GTA IV zelf, zie ook De GTA IV website van Rockstar North

Verder: TOPGAME!

^_^

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA-fan zul je GTA IV toch echt gespeeld moeten hebben, maar ik vond het niet de beste uit de serie. Het verhaal van de game is prima en je zult je ook prima vermaken met het uitspelen van de storyline, maar ik viel daarna eigenlijk in een zwart gat: Ik had niet het gevoel dat ik bij III, VC en SA wel had en heb 'm sindsdien pas 1 x weer gespeeld...om 'm na een half uur teleurgesteld weer uit te zetten. Wat dat betreft is GTA IV naar mijn idee nogal overrated; Niet dat het een slechte game is, maar ik vond 'm tegenvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je inderdaad GTA SA veel gespeeld hebt, zal dit spel wellicht tegen vallen. Dat geval had ik ook heel sterk.

Daarom is misschien die hype ook wel helemaal verkeerd gevallen.. Als je niet super veel van het spel verwacht zul je zeker geen teleurstelling hebben.

Begrijp me niet verkeerd hoor.. Ik heb het spel 1x in 30uur uitgespeeld en ben nu overnieuw begonnen voor de 100% en zit weer op 40uur.

Straks uitbreiding erbij is nog meer fun

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA-fan zul je GTA IV toch echt gespeeld moeten hebben, maar ik vond het niet de beste uit de serie. Het verhaal van de game is prima en je zult je ook prima vermaken met het uitspelen van de storyline, maar ik viel daarna eigenlijk in een zwart gat: Ik had niet het gevoel dat ik bij III, VC en SA wel had en heb 'm sindsdien pas 1 x weer gespeeld...om 'm na een half uur teleurgesteld weer uit te zetten. Wat dat betreft is GTA IV naar mijn idee nogal overrated; Niet dat het een slechte game is, maar ik vond 'm tegenvallen.

Ik had/heb hier geen probleem mee. De eerste keer dat ik GTA IV speelde zat ik alleen maar te klooien met die Physics, het springen uit een snel rijdende sportwagen vond en vind ik nog steeds geweldig! Alleen na de Storyline uitgepseeld te hebben is er wel minder te doen. Hier bedoel ik bij minder sidemissions, athans dat gevoel heb ik. Ik heb eergister GTA 100% uitgespeeld en heb van elke procent plezier gehad! Hoewel ik bij de vorige GTA's echt nooit voor de 100% ging, omdat ik die sidemissions saai vond, zoals de taxi en ambulance missies. Maar goed, dat is dan ook wel weer een echt 'smaakding'. ;)

Maar om nog even terug te komen op de topic vraag:

Ik zou als ik jou was het spel echt kopen, je zult je er heel lang mee vermaken en het is echt een leuke ervaring. En áls je dan de 100% heb gehaald, alle sidemissions, storymode, alles heb gehaald. Kun je altijd net zoals ik je nog uren vermaken met de Multiplayer functie! ^_^

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...