Jump to content

Hoe laat is de DLC te downloaden ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik heb zojuist The Lost And The Damned gedownload.

Mooi opgestart, introfilmpje gekeken.

Toen ik wilde spelen, freezde mijn console. En nu kan ik TLAD niet meer opstarten :(

Iemand met de zelfde problemen?

Je hebt zeker een PS3?

Downloadable content komt niet uit voor de ps3, dus die heb ik dan ook niet.

En voor de mensen die niet geloven dat k TLAD al gedownload heb, kan ik evt een foto maken.

Maar de eerste keer toen ik GTA4 opstarte nadat ik TLAD had gedownload, vroeg GTA of ik TLAD wilde spelen (zoja, klik a, zonee, klik b) en dat doet GTA nu niet meer...

Dat weet ik

maar wat zegt die dan als die niet opstart

kan mss iemand anders ff kijken of die downloadbaar is dan moet ik nu ff naar de winkel rijde?

Bewerkt: door StrongBongSmoke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danoontje_nl

    8

  • bohses

    7

  • StrongBongSmoke

    6

  • Bizold

    4

Top Posters In This Topic

Ik heb zojuist The Lost And The Damned gedownload.

Mooi opgestart, introfilmpje gekeken.

Toen ik wilde spelen, freezde mijn console. En nu kan ik TLAD niet meer opstarten :(

Iemand met de zelfde problemen?

Je hebt zeker een PS3?

Downloadable content komt niet uit voor de ps3, dus die heb ik dan ook niet.

En voor de mensen die niet geloven dat k TLAD al gedownload heb, kan ik evt een foto maken.

Maar de eerste keer toen ik GTA4 opstarte nadat ik TLAD had gedownload, vroeg GTA of ik TLAD wilde spelen (zoja, klik a, zonee, klik b) en dat doet GTA nu niet meer...

Maak eens een foto dan? Ik kan op de marketplace geen download vinden hoor.. (online op xbox.com)

Ik zal nu ff kijken of ie online staat op de xbox..

Hoe heb jij m verkregen dan?

Edit; 1.78 GB en nu te downloaden.

Edit; nu ook via xbox.com te downloaden.

Bewerkt: door bohses
Link to comment
Delen op andere websites

[Gedownload:9:40u. Foto's 10:25 u.]

Maar ik wens iedereen veel plezier met het spelen!

(en ik ga kijken,, of ik TLAD nu wel aan de praat krijg!)

T klopt, ik download m nu ook, nu eerst ff een jointje roken en dan kijken of ie t doet..

Ik zou proberen om GTA 4 te de-installeren van je HDD. En dan opnieuw erop, of eerst alleen via de DVD op te starten.

Have fun!

Link to comment
Delen op andere websites

[Gedownload:9:40u. Foto's 10:25 u.]

Maar ik wens iedereen veel plezier met het spelen!

(en ik ga kijken,, of ik TLAD nu wel aan de praat krijg!)

T klopt, ik download m nu ook, nu eerst ff een jointje roken en dan kijken of ie t doet..

Ik zou proberen om GTA 4 te de-installeren van je HDD. En dan opnieuw erop, of eerst alleen via de DVD op te starten.

Have fun!

Een jointje roken tijdens het begin filmpje is veel leuker tenminste vind ik.

Maar ff een vraagje ik heb een xbox in me slaap kamer die is beetje stuk maar gebruik hem nog wel

en heb het 1 in de woonkamer ik vraag me af als ik hem download op me xbox beneden dat ik hem ook nog boven kan spelen als ik me HDD daarin stop

ik heb heel vaak met demo's en filmpies kan ik ze daar niet spelen vanuit me bed

Bewerkt: door StrongBongSmoke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het dat het niet hoort maar ik heb slechte verbinding op me xbox en kom niet verder. nu ben ik aan het portforwarden en kom niet verder bij deze.Server IP Address.wat moet ik hier in typen?

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ff een vraagje ik heb een xbox in me slaap kamer die is beetje stuk maar gebruik hem nog wel

en heb het 1 in de woonkamer ik vraag me af als ik hem download op me xbox beneden dat ik hem ook nog boven kan spelen als ik me HDD daarin stop

ik heb heel vaak met demo's en filmpies kan ik ze daar niet spelen vanuit me bed

De download is gelinkt aan je gamertag, niet aan je 360. Om hem op beide 360's te spelen, moet je hem wel op allebei downloaden, maar hoef je maar een keer MSpoints te betalen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het dat het niet hoort maar ik heb slechte verbinding op me xbox en kom niet verder. nu ben ik aan het portforwarden en kom niet verder bij deze.Server IP Address.wat moet ik hier in typen?

Zoek ff op PORTFORWARD>COM je modem merk en type op, en kijk bij "xbox LIVE" :tu:

Deze site staat vol met tutorials, spacing! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het dat het niet hoort maar ik heb slechte verbinding op me xbox en kom niet verder. nu ben ik aan het portforwarden en kom niet verder bij deze.Server IP Address.wat moet ik hier in typen?

Zoek ff op PORTFORWARD>COM je modem merk en type op, en kijk bij "xbox LIVE" :tu:

Deze site staat vol met tutorials, spacing! :Y

Thnx gelukt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...