MindlessNL Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Is er iemand in het bezit van een plattegrond van het metro-netwerk? Lijkt me handig. Heb wel in-game, inde metro, plattegronden zien hangen, maar deze waren te onduidelijk om een screenshot van te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Die zit bij de PS en Xbox aan de achterzijde van de kaart. Kweet niet of jij PC versie hebt, maar dan staat er volgens mij een artwork op. Maar waar je dan die kaart van de metro moet hebben... geen idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bad-Boy Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Cablecar Bedoel je deze? Weet ik ook niet, staat niet op wikigta! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Ik zal is kijken of ik een foto kan maken van mijn kaart... Ik edit m'n bericht binnekort. EDIT: Hopelijk heb je hier iets aan. Normaal is de kaart natuurlijk veel groter, maar ImageShack maakt hem zo klein EDIT 2: Gebruik de kaart hieronder, veel duidelijker dan die van mij. Goed gevonden/gemaakt joppie! Bewerkt: 18 februari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Hier heb je vast wel wat aan! kweet t wel zeker. High quality wel eerst op klikken want dan zoomt ie in. Bewerkt: 18 februari 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.