yoenboss Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Hoi allemaaal:D heeft iemand een idee hoe ik de namen van de wapens in GTA SA kan veranderen bijv: dat inplaats er bij de ammunation staat desert eagle dat er dan komt te staan usp .70 ?? zo iets ik heb het programma maar er blijft steeds desert eagle staan alvast bedankt! Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Dat kan, en wel met de GXT editor. Dan zoek je met CTRL+F op Desert Eagle, of iets dergelijks, en vervang wat er achter die getallen staat. Het kan zijn dat er meerdere keren Desert Eagle in de lijst staan, bijvoorbeeld 1 keer voor de ammunation en een keer voor een missie ofzo. Als je het proggie hebt ga je naar de SA hoofdmap, dan naar de map TEXT en dan open je AMARICAN.GXT. Daar zoek je Desert Eagle in op Reageren
yoenboss Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Dat kan, en wel met de GXT editor. Dan zoek je met CTRL+F op Desert Eagle, of iets dergelijks, en vervang wat er achter die getallen staat. Het kan zijn dat er meerdere keren Desert Eagle in de lijst staan, bijvoorbeeld 1 keer voor de ammunation en een keer voor een missie ofzo. Als je het proggie hebt ga je naar de SA hoofdmap, dan naar de map TEXT en dan open je AMARICAN.GXT. Daar zoek je Desert Eagle in op dat programma zegt steam error zodra ik het will openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.