vinzss Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 hallo! ik kan in alle voertuigen rijden/varen/vliegen, maar het lukt me maar niet om in een trein te stappen.. is het mogelijk daarin te rijden? groeten! Reageren
m.o.d Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) je moet hiervoor wel bij een station zijn, zodat de trein langzaam rijdt dan bij de locomotief(helemaal voor aan) gaan staan, en op enter drukken, als hhet niet gelijk lukt, een paar keer blijven drukken, als t goed is, stap je dan in @hieronder: pc is enter ps2 is driehoekje(?) Bewerkt: 16 februari 2009 door m.o.d Reageren
vinzss Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 je moet hiervoor wel bij een station zijn, zodat de trein langzaam rijdtdan bij de locomotief(helemaal voor aan) gaan staan, en op enter drukken, als hhet niet gelijk lukt, een paar keer blijven drukken, als t goed is, stap je dan in @hieronder: pc is enter ps2 is driehoekje(?) ok bedankt het is idd gelukt! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 je moet hiervoor wel bij een station zijn, zodat de trein langzaam rijdtdan bij de locomotief(helemaal voor aan) gaan staan, en op enter drukken, als hhet niet gelijk lukt, een paar keer blijven drukken, als t goed is, stap je dan in @hieronder: pc is enter ps2 is driehoekje(?) ok bedankt het is idd gelukt! Wat je ook kan doen als je een Trein met een Platte wagon achter de locomotief is, op de wagon springen en meereizen. als je eenmaal op de plek bent waar je moet wezen dan springe je er vanaf en loop je vedder. Is wel leuk alleen kom ik deze niet zo vaak tegen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Voor de pc zijn er wel mod's voor, ik had er laatst nog een gezien op YouTube. Reageren
ComKwak Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Die treinen met een platte ''lege'' wagon kom ik anders constant tegen, ik werd er laatst nog door 1 aangereden Ze zitten trouwens gewoon standaard in het spel, op die ene met zo'n container erop na, maar daar hebben we een carspwaner voor. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik denk dat de beste manier is om zo'n trein tegen te komen is, gewoon het spoor aflopen. Waarschijnlijk kom je dan na een tijdje een trein tegen, en wellicht is het die met een platte wagon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.