GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 er was in 1950 een soort van klein bejaardentehuis en ze waren er heel gelukkig behalve de oudste hij heette paul hunt elke dag zat hij in zijn rolstoel naar de vissen bij de rivier in palomino te kijken. hij zei een keer : als ik een vis was zou ik een alvis zijn,want walvissen worden van fisiek nooit oud. maar in 1996 gebeurde er iets vreselijk het bejaardenhuis moest weg en er werd een klein huisje voor 1 bewoner van het rusthuis gebouwd. dat huisje is nu van paul hunt. op een zomeravond zat hij weer naar zijn vissen te kijken. maar hij voelde dat er iemandt aanwezig was. hij wou terug gaan naar zijn huisje maar plots hoorde hij water gespets hij draaide om en keek maar er was niemandt. hij ging weer terug naar zijn huisje en pakte een soort van koevoet. hij zei:wo is there,if you don't , i will come to you. hij ging naar het einde de rand en keek goed in het water plots zag hij een man staan met een soort bijl of beitel,in iedergeval scherp. hij draaide om ,en de man die achter paul stond stak paul neer. toen heeft de man paul hunt begraven in de zee of in het zand. nu zie je soms in het bos van flint county of palomino creek als je uit de auto stapt spookwagens krijgt. sommige zeggen door de hoogte van de berg de auto naar beneden komt. maar ik denk dat het de geest is van Paul Hunt. je moet maar eens zien in geschiedenis boeken. je zal me weldra geloven. mvg GTA-spirit-drive-by-
m.o.d Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 er was in 1950 een soort van klein bejaardentehuis en ze waren er heel gelukkig behalve de oudstehij heette paul hunt elke dag zat hij in zijn rolstoel naar de vissen bij de rivier in palomino te kijken. hij zei een keer : als ik een vis was zou ik een alvis zijn,want walvissen worden van fisiek nooit oud. maar in 1996 gebeurde er iets vreselijk het bejaardenhuis moest weg en er werd een klein huisje voor 1 bewoner van het rusthuis gebouwd. dat huisje is nu van paul hunt. op een zomeravond zat hij weer naar zijn vissen te kijken. maar hij voelde dat er iemandt aanwezig was. hij wou terug gaan naar zijn huisje maar plots hoorde hij water gespets hij draaide om en keek maar er was niemandt. hij ging weer terug naar zijn huisje en pakte een soort van koevoet. hij zei:wo is there,if you don't , i will come to you. hij ging naar het einde de rand en keek goed in het water plots zag hij een man staan met een soort bijl of beitel,in iedergeval scherp. hij draaide om ,en de man die achter paul stond stak paul neer. toen heeft de man paul hunt begraven in de zee of in het zand. nu zie je soms in het bos van flint county of palomino creek als je uit de auto stapt spookwagens krijgt. sommige zeggen door de hoogte van de berg de auto naar beneden komt. maar ik denk dat het de geest is van Paul Hunt. je moet maar eens zien in geschiedenis boeken. je zal me weldra geloven. mvg GTA-spirit-drive-by- die auto's komen van de bergen, door de plek waar ze spawnen.. als je me screens kan laten zien van die "geest" die er niet is, zal ik het miss geloven.. in welke geschiedenisboeken zou ik moeten kijken, voor "paul hunt"? http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hunt_(disambiguation)
Basssss Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het een leuk verhaaltje of wat? Aangezien het niet bepaald waar is. Gebruikt ook hoofdletters en punten.
GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 er was in 1950 een soort van klein bejaardentehuis en ze waren er heel gelukkig behalve de oudstehij heette paul hunt elke dag zat hij in zijn rolstoel naar de vissen bij de rivier in palomino te kijken. hij zei een keer : als ik een vis was zou ik een alvis zijn,want walvissen worden van fisiek nooit oud. maar in 1996 gebeurde er iets vreselijk het bejaardenhuis moest weg en er werd een klein huisje voor 1 bewoner van het rusthuis gebouwd. dat huisje is nu van paul hunt. op een zomeravond zat hij weer naar zijn vissen te kijken. maar hij voelde dat er iemandt aanwezig was. hij wou terug gaan naar zijn huisje maar plots hoorde hij water gespets hij draaide om en keek maar er was niemandt. hij ging weer terug naar zijn huisje en pakte een soort van koevoet. hij zei:wo is there,if you don't , i will come to you. hij ging naar het einde de rand en keek goed in het water plots zag hij een man staan met een soort bijl of beitel,in iedergeval scherp. hij draaide om ,en de man die achter paul stond stak paul neer. toen heeft de man paul hunt begraven in de zee of in het zand. nu zie je soms in het bos van flint county of palomino creek als je uit de auto stapt spookwagens krijgt. sommige zeggen door de hoogte van de berg de auto naar beneden komt. maar ik denk dat het de geest is van Paul Hunt. je moet maar eens zien in geschiedenis boeken. je zal me weldra geloven. mvg GTA-spirit-drive-by- die auto's komen van de bergen, door de plek waar ze spawnen.. als je me screens kan laten zien van die "geest" die er niet is, zal ik het miss geloven.. in welke geschiedenisboeken zou ik moeten kijken, voor "paul hunt"? http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hunt_(disambiguation) in het echt kan je een geest toch ook niet zien dus kan je er ook geen screens van maken in de game moet je maar is kijken in amerikaanse geschiedenis en op wikipedia sta het ik heb het in het diagnose of death gelezen wel van amerika pakken.
GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het een leuk verhaaltje of wat? Aangezien het niet bepaald waar is. Gebruikt ook hoofdletters en punten. boeken? het verhaal is waar ik heb het hier thuis liggen oja die boeken kan je alleen kopen in een amerikaanse zaak in belgië heb jer er 100 en in nederland 50 ongeveer maar het zijn amerikaanse boekenwinkels en het is niet leuk want het is nooit op het neiuws geweest heb ik tot nu toe gelezen. dus het is eigenlijk nooit opgelost wie het heeft gedaan.
GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Is het een leuk verhaaltje of wat? Aangezien het niet bepaald waar is. Gebruikt ook hoofdletters en punten. boeken? het verhaal is waar ik heb het hier thuis liggen oja die boeken kan je alleen kopen in een amerikaanse zaak in belgië heb jer er 100 en in nederland 50 ongeveer maar het zijn amerikaanse boekenwinkels en het is niet leuk want het is nooit op het neiuws geweest heb ik tot nu toe gelezen. dus het is eigenlijk nooit opgelost wie het heeft gedaan. ps:sorry van de dubbelpost
m.o.d Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 *verhaal*. mvg GTA-spirit-drive-by- die auto's komen van de bergen, door de plek waar ze spawnen.. als je me screens kan laten zien van die "geest" die er niet is, zal ik het miss geloven.. in welke geschiedenisboeken zou ik moeten kijken, voor "paul hunt"? http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hunt_(disambiguation) in het echt kan je een geest toch ook niet zien dus kan je er ook geen screens van maken in de game moet je maar is kijken in amerikaanse geschiedenis en op wikipedia sta het ik heb het in het diagnose of death gelezen wel van amerika pakken. idd Basssss, een fake verhaal, aangezien alles allang is bewezen(en er geen geesten in SA zijn)
GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 *verhaal*. mvg GTA-spirit-drive-by- die auto's komen van de bergen, door de plek waar ze spawnen.. als je me screens kan laten zien van die "geest" die er niet is, zal ik het miss geloven.. in welke geschiedenisboeken zou ik moeten kijken, voor "paul hunt"? http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hunt_(disambiguation) in het echt kan je een geest toch ook niet zien dus kan je er ook geen screens van maken in de game moet je maar is kijken in amerikaanse geschiedenis en op wikipedia sta het ik heb het in het diagnose of death gelezen wel van amerika pakken. idd Basssss, een fake verhaal, aangezien alles allang is bewezen(en er geen geesten in SA zijn) eummhhh... die geesten daar wil ik nog iets van zeggen als er een auto van de berg gaat hé dan kan ie tog niet sturen en op plat land kwam er ook al eentje achter me aan verklaar dan eeens hoe die dan kan sturen? ik kan het niet want ik ben uit de auto
m.o.d Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) hoe dat kan?? teveel fantasie en/of mods ff uit een ander topic ,waar je dezer onzin ook al had gepost: En die Leatherface myth is niet voor niets een myth hebben jullie dan echt geen geschiedenis in je koppie palomino creek was vroeger een basis van oude mensjes een bejaardenhuisje maar in 1996 werd het afgebroken en is er 1 huisje gezet voor 1 oud mensje dat mensje heette paul hunt. paul hunt zat in die rolstoel. hij is doodgeklopt met iets maar wat weet ik niet en is toen in palomino creek begraven of was het nu in die zee maar om er beter te weten moet je eens naast die rolstoel gaan staan en eens goed kijken naar de wielen en het zitje er hangt geen bloed aan maar er staat een boodschap op . maar die moet je zelf lezen wat die rode marker betreft is een saaie triathlon waarrbij je moet eerst zwemmen dan fietsen of lopen . dus als je me niet gelooft moet je maar eens gaan kijken. mvg -GTAspirit-drive-by- er staat geen enkele boodschap op die rolstoel, hij is gemaakt van verschillende textures, http://nl.wikigta.org/wiki/Palomino_Creek: Rondom de rolstoel zijn echter geen aanwijzingen of vreemde zaken aangetroffen dus ook geen boodschap! en::: Is het een leuk verhaaltje of wat? Aangezien het niet bepaald waar is. smile3.gifGebruikt ook hoofdletters en punten. knipoog.gif boeken? het verhaal is waar ik heb het hier thuis liggen oja die boeken kan je alleen kopen in een amerikaanse zaak in belgië heb jer er 100 en in nederland 50 ongeveer maar het zijn amerikaanse boekenwinkels en het is niet leuk want het is nooit op het neiuws geweest heb ik tot nu toe gelezen. dus het is eigenlijk nooit opgelost wie het heeft gedaan. leukk.. inderdaad, verzonnen verhalen komen nooit op het nieuws zeker uit een boek van stephen king ofzo? palomino creek bestaat niet in het echt, dus miss tijd om te leren lezen??? wel toevallig dat juist dat ene boek niet in nederlandse winkels te koop zijn, maar wel in amerikaanse zaken in nederland en belgie(?) Bewerkt: 16 februari 2009 door m.o.d
GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 hoe dat kan??teveel fantasie en/of mods ff uit een ander topic ,waar je dezer onzin ook al had gepost: En die Leatherface myth is niet voor niets een myth hebben jullie dan echt geen geschiedenis in je koppie palomino creek was vroeger een basis van oude mensjes een bejaardenhuisje maar in 1996 werd het afgebroken en is er 1 huisje gezet voor 1 oud mensje dat mensje heette paul hunt. paul hunt zat in die rolstoel. hij is doodgeklopt met iets maar wat weet ik niet en is toen in palomino creek begraven of was het nu in die zee maar om er beter te weten moet je eens naast die rolstoel gaan staan en eens goed kijken naar de wielen en het zitje er hangt geen bloed aan maar er staat een boodschap op . maar die moet je zelf lezen wat die rode marker betreft is een saaie triathlon waarrbij je moet eerst zwemmen dan fietsen of lopen . dus als je me niet gelooft moet je maar eens gaan kijken. mvg -GTAspirit-drive-by- er staat geen enkele boodschap op die rolstoel, hij is gemaakt van verschillende textures, http://nl.wikigta.org/wiki/Palomino_Creek: Rondom de rolstoel zijn echter geen aanwijzingen of vreemde zaken aangetroffen dus ook geen boodschap! speel de 100% uit en ga dan nog is zien.
m.o.d Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 hoe dat kan??teveel fantasie en/of mods ff uit een ander topic ,waar je dezer onzin ook al had gepost: En die Leatherface myth is niet voor niets een myth hebben jullie dan echt geen geschiedenis in je koppie palomino creek was vroeger een basis van oude mensjes een bejaardenhuisje maar in 1996 werd het afgebroken en is er 1 huisje gezet voor 1 oud mensje dat mensje heette paul hunt. paul hunt zat in die rolstoel. hij is doodgeklopt met iets maar wat weet ik niet en is toen in palomino creek begraven of was het nu in die zee maar om er beter te weten moet je eens naast die rolstoel gaan staan en eens goed kijken naar de wielen en het zitje er hangt geen bloed aan maar er staat een boodschap op . maar die moet je zelf lezen wat die rode marker betreft is een saaie triathlon waarrbij je moet eerst zwemmen dan fietsen of lopen . dus als je me niet gelooft moet je maar eens gaan kijken. mvg -GTAspirit-drive-by- er staat geen enkele boodschap op die rolstoel, hij is gemaakt van verschillende textures, http://nl.wikigta.org/wiki/Palomino_Creek: Rondom de rolstoel zijn echter geen aanwijzingen of vreemde zaken aangetroffen dus ook geen boodschap! speel de 100% uit en ga dan nog is zien. er veranderd dan niks, aangezien ik op 100% zit, met 3 savegames.. heb je screens?
GTAspirit Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 hoe dat kan??teveel fantasie en/of mods ff uit een ander topic ,waar je dezer onzin ook al had gepost: En die Leatherface myth is niet voor niets een myth hebben jullie dan echt geen geschiedenis in je koppie palomino creek was vroeger een basis van oude mensjes een bejaardenhuisje maar in 1996 werd het afgebroken en is er 1 huisje gezet voor 1 oud mensje dat mensje heette paul hunt. paul hunt zat in die rolstoel. hij is doodgeklopt met iets maar wat weet ik niet en is toen in palomino creek begraven of was het nu in die zee maar om er beter te weten moet je eens naast die rolstoel gaan staan en eens goed kijken naar de wielen en het zitje er hangt geen bloed aan maar er staat een boodschap op . maar die moet je zelf lezen wat die rode marker betreft is een saaie triathlon waarrbij je moet eerst zwemmen dan fietsen of lopen . dus als je me niet gelooft moet je maar eens gaan kijken. mvg -GTAspirit-drive-by- er staat geen enkele boodschap op die rolstoel, hij is gemaakt van verschillende textures, http://nl.wikigta.org/wiki/Palomino_Creek: Rondom de rolstoel zijn echter geen aanwijzingen of vreemde zaken aangetroffen dus ook geen boodschap! speel de 100% uit en ga dan nog is zien. er veranderd dan niks, aangezien ik op 100% zit, met 3 savegames.. heb je screens? ik speel op ps2 maar zal wel eens voor pc zien
m.o.d Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 hoe dat kan??teveel fantasie en/of mods ff uit een ander topic ,waar je dezer onzin ook al had gepost: En die Leatherface myth is niet voor niets een myth hebben jullie dan echt geen geschiedenis in je koppie palomino creek was vroeger een basis van oude mensjes een bejaardenhuisje maar in 1996 werd het afgebroken en is er 1 huisje gezet voor 1 oud mensje dat mensje heette paul hunt. paul hunt zat in die rolstoel. hij is doodgeklopt met iets maar wat weet ik niet en is toen in palomino creek begraven of was het nu in die zee maar om er beter te weten moet je eens naast die rolstoel gaan staan en eens goed kijken naar de wielen en het zitje er hangt geen bloed aan maar er staat een boodschap op . maar die moet je zelf lezen wat die rode marker betreft is een saaie triathlon waarrbij je moet eerst zwemmen dan fietsen of lopen . dus als je me niet gelooft moet je maar eens gaan kijken. mvg -GTAspirit-drive-by- er staat geen enkele boodschap op die rolstoel, hij is gemaakt van verschillende textures, http://nl.wikigta.org/wiki/Palomino_Creek: Rondom de rolstoel zijn echter geen aanwijzingen of vreemde zaken aangetroffen dus ook geen boodschap! speel de 100% uit en ga dan nog is zien. er veranderd dan niks, aangezien ik op 100% zit, met 3 savegames.. heb je screens? ik speel op ps2 maar zal wel eens voor pc zien wel heel toevallig, maar ok, geen zin om nog meer tijd aan deze onzin te besteden..
GTA-Sheep Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Het is op dit forum een goed gebruik dat indien je wat beweert je hiervoor ook bewijzen komt aandragen. Zomaar dingen roepen zonder bewijzen (screens etc) is de zekerste manier om een topic gesloten te krijgen. Zo ook nu helaas, want ik kom voor de beweringen geen verdere bewijzen tegen. Gesloten derhalve. Mocht er aanvullend bewijs zijn: PM "bewijs aan" naar 19301
Recommended Posts