TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Hallo Ik wil graag een signature met bijpassende avatar (bijvoorbeeld een stukje uit de sig.) Hier Mijn Lijstje Type: Gta IV Signature (+avatar) Stijl: Gta IV Grootte: maximale grote Afbeelding: http://img23.imageshack.us/img23/5608/gtatboggct0.jpg (andere mooie van gta iv mag ook) Tekst: TheBestOf GTA-Games Rand: dunne zwarte Kleuren: / Render (optioneel): Extra (optioneel): De Tekst opdat bord in de zelfde lettertype en stijl en kleur Alvast Bedankt TBOGG Bewerkt: 18 februari 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 ik moet nog goed zoeken naar de fonts van gta4 zodat ik meer kan puzzlene met de pics en met die size word iets lasteriger om te passen met de pics Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) ik moet nog goed zoeken naar de fonts van gta4 zodat ik meer kan puzzlene met de pics en met die size word iets lasteriger om te passen met de pics hmm. niet egt wat ik bedoelde :$ doe hem anders maar maximale grote en dan het lettertype zoals je ook op de doos van de games van gta ziet snapje en met bij passende avatar en code van de sig. aub :$ Bewerkt: 16 februari 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 ik wil wel wat proberen... Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 ik wil wel wat proberen... Probeer Maar Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 sorry, maar het lukt me vandaag gewoon niet Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 sorry, maar het lukt me vandaag gewoon niet Ow Jammer Morgen mischien :O Grtzz, TBOGG Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 willen jullie deze afbeelding gebruiken http://img516.imageshack.us/img516/8080/thundercoverzf8.png als dat niet kan toch maar die andere of nog een andre Gtrtzz, TBOGG Reageren
XiPE Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Ik wil wel eens proberen. Maar wil je de auto of het standbeeld van die foto, want beide gaat niet, aangezien de hoogte maximaal 150px is. Bewerkt: 16 februari 2009 door XiPE Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Auto !!!! maare gta master 1 zou het morge nog eens proberen als het hem morge nog niet lukt (of ik vind hem niet mooi/goed :$ :O ) dan mag jij het zeker ook proberen Grtzz, TBOGG Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Owja... het zou wel mooi zijn als de avatar als daar dan de auto mooi opstaat enne tekst niet zo heel groot als bij die andere maar gwn lins onder naast de auto ofzo in grand theft auto style Grtzz Bewerkt: 17 februari 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren
gta master 1 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb nog nooit gerendeerd (plaatjes uitknippen), dus vind je het erg als ik een andere render (plaatje) neem??? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb nog nooit gerendeerd (plaatjes uitknippen), dus vind je het erg als ik een andere render (plaatje) neem??? anders laat eerst XiPE het proberen als ik dat niet mooi vind mag jij het proberen oke :$ Grtzz, TBOGG Reageren
gta master 1 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik heb nog nooit gerendeerd (plaatjes uitknippen), dus vind je het erg als ik een andere render (plaatje) neem??? anders laat eerst XiPE het proberen als ik dat niet mooi vind mag jij het proberen oke :$ Grtzz, TBOGG is goed hoor , xipe doet het ook al veel langer dan ik en is ook veel beter... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Overleg anders even per MSN of per PM met elkaar......het is een aanvraagtopic voor grafisch werk, géén chatbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.