Mr.stickz Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik ben al voo bij de savaanna nog twee verder ofzo maar as ik in edit mode ga kan ik alleen de poppit cursor en mijn eigen dingen van hearted enszo maar ik kan niet voertuigen neerzetten want die icoonen staan in het donker en die zijn dus niet wit Wanneer kan ik dan wel levels maken? Ik heb al geupdate naar versie 1.10 van het spel ik heb al levels hearted ik heb stickers en objecten verzamelt online//... Maar hoe kan ik dan evels maken? Reageren
David22 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Heb je wel alle tutorials gevolgd? Ik geloof dat dat ook nodig is voordat je levels kan gaan maken. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) waar kun je die vinden dan want as ik op de poppit cursor druk kreg ik daar een tut over maar die andere blijven zwart daar kan ik niet op drukken... Is al gelukt ik moest gewoon next tut druken Bewerkt: 16 februari 2009 door Mr.stickz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.