Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bestaat er een programma waarbij je zelf kan bepalen welke auto waar staat?

Bijv. Welke auto in WangCars staat of in Otto'sAutos of naast Cjhuis?

Zoja waar kan ik die downloaden?

Pmixer

Geplaatst:
Bestaat er een programma waarbij je zelf kan bepalen welke auto waar staat?

Bijv. Welke auto in WangCars staat of in Otto'sAutos of naast Cjhuis?

Zoja waar kan ik die downloaden?

Pmixer

Via SCM Scripting moet dit denk ik wel kunnen :Y Met de juiste opcodes etc. kun je zo een CLEO-Modje hiermee maken denk ik :Y Of het moet perse SCM zijn. Dat weet ik niet. Het moet iig met Scripting

Geplaatst:

Uuhm zijn er ook makkelijke dingen?

Ik had namelijk een mod gedownload van een garage (hummergarage) en daar zat ook een of ander programma bij genaamd: Gta Parking Alleen dat was in een taal met allemaal rare letters o.O

Geplaatst:

Stuur anders een link naar dat programma, ik ben eigenlijk wel benieuwd. ^_^

Hoe dan ook, het is vrij gemakkelijk om zelf voertuigen te spawnen. De meest gangbare manier is een SCM/CLEO script, maar via een IPL bestand moet het ook lukken.

De makkelijkste manier om voertuigen te spawnen is wat mij betreft het plaatsen van een parked_car_generator in een CLEO script. Het enige probleempje is dat er al voertuigen staan bij Wang Cars, dus die zou je om het een beetje netjes te houden eigenlijk eerst weg moeten halen. Dit kan door de originele main.scm door te lezen en wat bestaande regels weg te vegen, maar dan kun je alsnog niet van het belangrijkste voordeel van CLEO genieten: namelijk dat je savegames nog werken. Je past dan namelijk alsnog main.scm aan.

Ik weet eigenlijk niet wat er precies gebeurt als je twee voertuigen op dezelfde plek spawnt. Het kan wat bugs opleveren, maar daar zul je niet echter komen als je het niet probeert. Installeer dus CLEO en lees wat tuts door. Zo moeilijk is 't allemaal niet. ;)

Geplaatst:

Ik heb da ding verweiderd misschien zoek ik vanavond nog wel op internet :)

Maar ik bedoel echt dat je kan bepalen;

- welke autos in je garages staan

- welke autos er bij bijv. hotels staan

- welke autos er bij otto's autos staan

- welke autos er bij wang staan ( misschien 2 extra )

Ik heb de Gta San Andreas Modern Mod er in en kan dat samen met cleo? Jewel hea?

Hopelijk kan iemand me helpe :)

Geplaatst:

Haha dat zijn geen vreemde letters hoor, maar wie weet wel wat vreemde woorden. Die tool (en eigenlijk heel die mod) is in het Pools. Inderdaad niet heel makkelijk om te begrijpen. Waar de tools precies goed voor is kom ik niet helemaal uit, ik krijg steeds een foutmelding die ie vehicles.dat niet kan vinden, omdat ie alleen in de 'Dane' map kijkt, wat bij een Engelse versie de 'Data' map zou moeten zijn.

Hoe dan ook, laat deze tool gewoon zitten en installeer CLEO, dat lijkt me in jouw geval het makkelijkst. Dan moet je gewoon wat tutorials gaan volgen en wat car generators plaatsen op verschillende coördiaten. Elke keer dat je het spel start en de CLEO mod wordt geladen zal het voertuig dan op die plek verschijnen. Wat wil je nog meer? Ga nou maar eens gewoon wat doen voordat je weer nutteloze posts gaat plaatsen in dit topic.. 'Upz0r' lijkt een beetje een overbodige post namelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...