Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:Y :'D ik heb nog walpaper gemaakt van vw golf. ik vind hem best goed gelukt :):Y

untitled40ef.gif

wil er iemand een cijfer geven voor deze??¿ :D

Bewerkt: door [bmf]leader
  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

28

• Gino

17

• Timos

13

• [bmf]leader

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hier nog een aantal wallpapers van mij:

halobackground6ma.th.jpg

thesims29is.th.jpg

Beetje simpele, maar wel goed als achtergrond vind ik. Want drukke achtergronden vind ik niks. ;)

Geplaatst:

Ik ben niet echt goed in Wallpapers maken, maar ik heb toch eens iets geprobeerd:

uglypapier9nd.th.jpg

Geplaatst:

Niet goed? Ik vind 'm prachtig! Alleen hou ik zelf niet zo van die drukte erin. ;)

Geplaatst:
Ik ben niet echt goed in Wallpapers maken, maar ik heb toch eens iets geprobeerd:

uglypapier9nd.th.jpg

ik vind hem prachtig

8,5/10

Geplaatst:

uglypapier9nd.th.jpg

ik vind hem prachtig

8,5/10

NIet mooi, ben je gek, ik geef hem een 8,5 :D

Geplaatst:

en wat vinden jullie hier van?¿ ik ben pas begonnen dus kben nog nie zow goed :(

ferrari5sx.gif

Geplaatst:

Het is niet het goede formaat voor een Wallpaper, maar het begint er al aardig uit te zien hoor. :dans:

Geplaatst:
Het is niet het goede formaat voor een Wallpaper, maar het begint er al aardig uit te zien hoor. :dans:

dankje maar moet ik hem dan 1024x768 make? of iets anders?

Geplaatst:
leader,1 Aug 2005, 18:05:17]

dankje maar moet ik hem dan 1024x768 make? of iets anders?

Het hoeft natuurlijk niet, maar het beste is van wel. Maar als jouw grootte op 800×600 staat maak je hem natuurlijk die maat :Y

Geplaatst:
leader,3 Aug 2005, 10:03:09] ik heb nog een walpaper gemaakt :) van killzone wat vinden jullie ervan?

*plaatje*

Hij is mooi gemaakt, ik denk alleen dat een animatie in een wallpaper niet zo handig is.

Dat gaat namelijk irriteren op een gegeven moment en het duurt langer voordat je bureaublad geladen is :Y

Geplaatst:
leader,3 Aug 2005, 10:03:09] ik heb nog een walpaper gemaakt :) van killzone wat vinden jullie ervan?

*plaatje*

Hij is mooi gemaakt, ik denk alleen dat een animatie in een wallpaper niet zo handig is.

Dat gaat namelijk irriteren op een gegeven moment en het duurt langer voordat je bureaublad geladen is :Y

het duurt helemaal nie lang ik heb dat geprobeert en het kan z'n animatie in walpaper:)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...