Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
leader,3 Aug 2005, 10:51:48]
leader,3 Aug 2005, 10:03:09] ik heb nog een walpaper gemaakt :) van killzone wat vinden jullie ervan?

*plaatje*

Hij is mooi gemaakt, ik denk alleen dat een animatie in een wallpaper niet zo handig is.

Dat gaat namelijk irriteren op een gegeven moment en het duurt langer voordat je bureaublad geladen is :Y

het duurt helemaal nie lang ik heb dat geprobeert en het kan z'n animatie in walpaper:)

Mooi, want toen ik een animatie als wallpaper had toen kon ik me bureaublad haast niet bekijken :$ :schater:

• Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

28

• Gino

17

• Timos

13

• [bmf]leader

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
leader,3 Aug 2005, 10:03:09] ik heb nog een walpaper gemaakt :) van killzone wat vinden jullie ervan?

*plaatje*

Hij is mooi gemaakt, ik denk alleen dat een animatie in een wallpaper niet zo handig is.

Dat gaat namelijk irriteren op een gegeven moment en het duurt langer voordat je bureaublad geladen is :Y

het duurt helemaal nie lang ik heb dat geprobeert en het kan z'n animatie in walpaper:)

Mooi, want toen ik een animatie als wallpaper had toen kon ik me bureaublad haast niet bekijken :$ :schater:

meschien was hij te groot :'D

Geplaatst:
leader,3 Aug 2005, 11:03:06]

*plaatje*

meschien was hij te groot :'D

Dat denk ik ook ja ;)

Net zoals jou signature :Y (ik zeg het maar voordat je een warn krijgt ;))

Geplaatst:
hoe doe je trouwens animatie op je bureaublad?

Het kan wel, maar daar moet je meestal voor betalen :) Of je het zelf kan maken? Probeer het eens :-)

Ik dach dat dit forum over gta ging... 

Natuurlijk, het is voornamelijk een GTA forum, maar dat sluit niet uit dat er ook andere dingen op het forum kunnen staan.

Geplaatst:
hoe doe je trouwens animatie op je bureaublad?

ik heb er gewoon een leuke gemaakt met animatie en toen had ik hem geprobeerd op het bureaublad te zetee en dat lukte.

Geplaatst:

Ik heb er 1 gemaakt, met allemaal soorten filters. Hij is best maf, maar vind hem wel stoer.

waarom denk je dat ik hem als achtergrond heb ;)

wallpaper25vi.th.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry ik vind hem niet mooi :$

btw dit is een nieuwe van mij klik

Bewerkt: door Only_Gino
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...