RNW@Y Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dat was ook mijn bedoeling, wou geen overvloend ding, wou wat anders, en vond dit er stoer uitzien. Maar maakt mij niet uit wat jullie er van vinden ik vind hem wel leuk.
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Deze heb ik gemaakt voor een Pizzeria als bedankje dat mijn broertje er een dagje mocht werken
Trax Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dat was ook mijn bedoeling, wou geen overvloend ding, wou wat anders, en vond dit er stoer uitzien. Maar maakt mij niet uit wat jullie er van vinden ik vind hem wel leuk. Heb het niet over die van jou ..
Arjen Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dan moet je dat er bij zetten.. @ RNW@Y: Zo weinig mogelijk filters gebruiken. Nu is het wat te leeg.
Trax Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dan moet je dat er bij zetten.. Ik reageer op laatstgeposte, dus dat is eigenlijk niet nodig. Niemand zet er "@ ..." bij als hij op iemand reageert die voor hem/haar heeft gepost Als ik op Runw@y had gereageerd, dan had dat wel logisch geweest als ik het erbij had gezet, maar dit was dus niet het geval
Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Rate mijne plzz wat verder naar boven scrollen ^
Trax Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Simpel, maar; (Shyne is wat omhoog geplaatst, zodat de onderkant precies gelijk valt met m'n startbalk )
PuffDawg Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 hehe die heb ik ook en als ik me niet vergis is hetzelfde ventje als in jou sig vind je deze een mooie?
Recommended Posts