Trax Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Simpele gemaakt, had geen zin om moeite te doen, bovendien ook geen zin in drukke backs.. De achtergrond is ivm. startbalk en sidebar..
Timos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ze zijn mooi, alleen die lijnen om de mensen zijn echte té lelijk..
Trax Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Dat's your opinion, ik vind ze vet (en ben niet de enige..)
Timos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Dat's your opinion, ik vind ze vet (en ben niet de enige..) Gelukkig maar, als we allemaal hetzelfde zijn zou het ook niet best zijn he! Het is idd mijn mening dat ik die lijntjes niet mooi vind, maar het kan ook wel mooi zijn af en toe ofzo.. Naja, laat ook maar
Crifox Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 behalve de text vind ik deze cool
Trax Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Die quote van hem is ook veranderd hoor.. Hij rapt:"I Run New York" Maar hij ging weg omdat ie bang was, vandaar
W3sl3y Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Die quote van hem is ook veranderd hoor..Hij rapt:"I Run New York" Maar hij ging weg omdat ie bang was, vandaar Zeker mooi. Alleen wat betekent Snitchy Gent en G-U not??? :$ :$ :$ Kan iemand me een link geven met uitleg ofzo? het is toch gewoon 50 cent en G-Unit? (sorry voor de domme vraag) Bewerkt: 9 september 2005 door W3sl3y
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Die quote van hem is ook veranderd hoor..Hij rapt:"I Run New York" Maar hij ging weg omdat ie bang was, vandaar Zeker mooi. Alleen wat betekent Snitchy Gent en G-U not??? :$ :$ :$ Kan iemand me een link geven met uitleg ofzo? het is toch gewoon 50 cent en G-Unit? (sorry voor de domme vraag) Is geen domme vraag Een snitch is een verrader.. en G-Unot is zeg maar een diss tegen G-unit.. denk ik jowx Bewerkt: 9 september 2005 door jowx
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Wie wil deze raten? Zelf gemaakt, uiteraard. Dit is mijn eerste wallpaper. Wil graag weten wat jullie ervan vinden! (Als je 'm graag wilt hebben, kun je hem beter downloaden in mijn bijlage. Die is namelijk 1024 pixels breed, die in deze post maar 640 pixels. ) Bewerkt: 10 september 2005 door Gunslinger
[bmf]leader Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Wie wil deze raten? Zelf gemaakt, uiteraard. Dit is mijn eerste wallpaper. Wil graag weten wat jullie ervan vinden! (Als je 'm graag wilt hebben, kun je hem beter downloaden in mijn bijlage. Die is namelijk 1024 pixels breed, die in deze post maar 640 pixels. ) ik vind hem erg mooi gemaakt. cijfer uhm.... 8.5
Big-Bear Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 Ik vind hem egt mooi GunSlinger 9/10
Recommended Posts