THUNDER Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 ik heb ook een gemaakt.p.s die text is niet als reclame BEDOELD!!!!!. click hier hier hier!! nu!! anders word ik boos EDIT: die text is in het echt mooier en timos en dragonmaster hoefen niet op deze post te reageren,dank u wel <_< (not!). Vind je hem zelf ook niet een beetje saai <_< nee dat vind ik niet. en jah mensen ik ben terug ik laat me niet weg jagen door jullie.
Trax Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 ik heb ook een gemaakt.p.s die text is niet als reclame BEDOELD!!!!!. click hier hier hier!! nu!! anders word ik boos EDIT: die text is in het echt mooier en timos en dragonmaster hoefen niet op deze post te reageren,dank u wel <_< (not!). Vind je hem zelf ook niet een beetje saai <_< nee dat vind ik niet. en jah mensen ik ben terug ik laat me niet weg jagen door jullie. Gaan we de rollen nu niet omdraaien?
Timos Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Gaan we nou doen waar we het hier over hebben? Dat maakt de Sfeer er niet leuker op hoor!
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 nee zeg ik dat dan? :lol: Moet jij niet een ban ofzo. :angry: Nou ja, aan iedereen, negeer hem!
.Maze. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Retro Rules! ©MrKooKie 2005 wat een heerlijk spel met die eendjes. Ik had zon gun :lol: en dan die eendjes kapot schieten echt grappig..
Robienske Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Hier een wallpaper die ik gemaakt heb voor X-TX.nl, een site waar ik leider van ben samen met X-TX14-2. wallpaper_X_TX.zip
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Dan delte deze post dan maar , verkeerd begrepen Bewerkt: 12 juni 2005 door THE_GAME_MEN!
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Ik hoor iets met images ? Nee, je moet iets horen met zelfgemaakte Wallpapers. Je bent een prof als je dit hebt gemaakt.
Gino Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 om maar ff back on topic te gaan -_- deze heb ik net gemaakt en ik wil weten wat jullie er van vinden
Silverwing Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Is hij niet wat klein voor een Wallpaper? Maar goed. Het is erg origineel Only_Gino,zeker de tekst is erg mooi.
Gino Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 owja ff niej op grote letten kan je er ook een cijfer bij geven ?
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 owja ff niej op grote letten kan je er ook een cijfer bij geven ? 6,5 Het lettertype is Goed. Maar Tupac mag ook wat Beter quality. En dan Achtergrond is goed. En dat is te klein voor een Wallpaper wat Dragonmaster al zei;
Recommended Posts