Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) Op www.gtagames.nl staat op deze plattegrond: KLIK HIER dat er op of in dit huisje (of wat het is...) een hidden package moet liggen. Dat gaat over dit huisje (nummer 2 op de plattegrond): Maar er ligt nergens een Hidden Package, ook niet op het dak. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Vriendelijke groet, Simsfan88 . Bewerkt: 3 mei 2005 door Simsfan88 Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Hij ligt op dat andere eilandje Op die andere heb ik hem al, maar op deze zou er ook één moeten liggen. Want er zijn 3 eilandjes, en volgens de plattegrond moeten op 2 van de 3 eilandjes een hidden package liggen... Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Die plattegrond klopt inderdaad niet. Ik verwijs je door naar de plattegrond op onze walkthrough. Daar staat de package wel goed aangegeven: Hij ligt op een rotspartij in het water daar in de buurt. (De locaties op de plattegrond zijn klikbaar voor een beschrijving, maar de screens zijn nog in de maak) Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Bedankt, ik heb hem gevonden. Willen jullie alsjeblieft dit topic niet slotten mocht ik er nog 1 niet kunnen vinden ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.