Jump to content

vice city audio


Deadhunter

Recommended Posts

Even ter verduidelijking:

We hebben de bestandjes wel, alleen nemen deze bestandjes bijna 1 GB in beslag. Net iets teveel om even te uploaden via GTAForum. Het kan natuurlijk wel (ik zou ze zo via FTP op m'n host kunnen zetten), maar de vraag is of dat het dan alsnog gaat werken.

Het is namelijk algemeen bekend dat wanneer je de game illegaal gedownload hebt, je in veel gevallen geen werkend geluid hebt. Het is me zelf ook overkomen, dus ik spreek uit ervaring. :7 GTAForum is niet zo blij met illegale praktijken. Sterker nog, het is verboden volgens de regels die hier van kracht zijn. We zullen je dus niet helpen met deze kwestie, aangezien we vermoeden dat je GTA VC illegaal in je bezit hebt.

Tenzij je kunt aantonen dat je GTA VC gewoon legaal hebt gekocht zullen we je hier niet mee helpen. Als ik jou was zou ik dus gewoon even naar de winkel lopen. Als je mazzel hebt kun je het voor €5,- al ergens op de kop tikken. Prijzen zullen meestal rond de €10,- liggen; nog steeds geen geld voor zo'n goed spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...