Dennizzzz Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik heb dus de mod gedownload: Not Only Tuning... Vraag me niet van welke site Maar nu komt het probleem, Het is geen installer en het is een of andere buitenlandse taal.. Dus nu zit ik met een hoop bestanden en readme's die ik niet kan lezen!! Ik dacht de goeie modders onder ons die hebben geen readme's nodig en die kunnen mij proberen te helpen.. Ik heb een paar screens gemaakt van mappen met wat bestanden (niet alles want dan is het wel veel) De begin map (waar je als eerst inkomt) 1. De map Objekty: De map Postavy (hier zitten overigens nog veel meer mappen en bestanden in): De Map Vozidla (hier zitten ook no VÈÈL meer bestanden en mappen in: De map Zbrane: De map Obecne Zmeny: De map Textury: De map Textury Staveb: Er zitten ook nog deze programma's bij: -Gta Mod Installer -Col Io -TxD Workshop -Gta Texter -Limit Adjuster -Dmagic1wheelmod v3 -vcmm10 En nog wat readme's die in een (ik denk) noorweegse taal zijn geschreven... Please Help me.. Als je iets nodig hebt om mij te helpen (bijv Screen) meld het dan even..(of meer info) Reageren
Gino Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) het is in ieder geval spaans maar het is waarschijnlijk een groot pakket van allerlei mods ik heb het eens zitten bekijken en ik kwam allemaal mods tegen het is dus een soort pakketje van mischien wel 100 mods zoals billboards verandering een hele grote berg de desert hill climb en nog meer maar sommige worden zijn duits PS: hoe ik het weet ? ik ben een talen knobbel Bewerkt: 3 mei 2005 door Only_Gino Reageren
Timotees Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 als het spaans is moet je het bradley1990 maar vragen, die woont in spanje Reageren
Vortex Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 mij lijkt het eerder russisch maar het kan net zo goed spaans zijn, ik snap er iig niet veel van, misschien kun je kijken naar het bestandstype en dat rgelijken met dat uit vc, dan weet je welke tool je ervoor nodig kunt hebben Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) het is in ieder geval spaans maar het is waarschijnlijk een groot pakket van allerlei mods ik heb het eens zitten bekijken en ik kwam allemaal mods tegen het is dus een soort pakketje van mischien wel 100 mods zoals billboards verandering een hele grote berg de desert hill climb en nog meer maar sommige worden zijn duits PS: hoe ik het weet ? ik ben een talen knobbel Bedankt ''talen knobbel' Nou het lijkt me beetje veel werk om dat allemaal te doen dus laat maar zitten maar toch bedankt voor jullie hulp... Bewerkt: 3 mei 2005 door Dennizzzz Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Als er iemand nog een ander, snellere manier weet om dat hele pakket (zie screens) te instaleren... Meld het dan even!! Reageren
Trax Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 het is in ieder geval spaans Lul niet. Het is denk ik Tsjechisch of iets in die richting. Spaans is iets heeeeeel anders. En een post als 'Whaha lol' laat je voortaan maar achterwege. Iemand vraagt om hulp, dan moet je hem/haar niet op het verkeerde pad krijgen!! Reageren
RTS Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 het is tjechisch Stop nou eens met dat Spam gedoe van je en help Denizzzz, wat hebben we nou aan zon post. B o T Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Jongens, als hier nog langer gespamt wordt komt hier een heel mooi groot hangslot op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.