Bizold Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Ik was wat aan het rondrijden in GTA en toen zag ik de wielen van de auto voor mij de lucht in gaan. Toen ik er zelf reed gingen mijn wielen ook de lucht in. Er is dus een stukje verkeerd geprogrammeerd in GTA lijkt wel. Ik heb hem op de Xbox. 1x een patch gedownload verders niks. Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Dat heb ik ook wel is gehad. Sommige straten in Liberty City zijn inderdaad niet goed afgewerkt! Wat soms wel tot leuke situaties kan leiden, vooral met bijvoorbeeld een NRG-900 fullspeed! paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Ik was wat aan het rondrijden in GTA en toen zag ik de wielen van de auto voor mij de lucht in gaan. Toen ik er zelf reed gingen mijn wielen ook de lucht in. Er is dus een stukje verkeerd geprogrammeerd in GTA lijkt wel.Ik heb hem op de Xbox. 1x een patch gedownload verders niks. Click here to view the SnapMap misschien z'n gat in de weg of iets netzoals in de eerste trailer dat de over die plaat heen rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Ik reed vandaag met mijn motor over de straten, vlieg ik ineens 30 meter de lucht in xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 daar heb ik dat ook een keertje gehad, reed ik op topsnelheid met een infernus vlieg ik opeens 50 meter door de lucht! Was wel een ONWD moment Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 daar heb ik dat ook een keertje gehad, reed ik op topsnelheid met een infernus vlieg ik opeens 50 meter door de lucht! Was wel een ONWD moment Ik heb me werkelijk helemaal kapot gelachen xD , 't zag er zo stom uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Ik heb ook weleens dat er ineens een stukje van een paaltje uit de grond steekt op een plek waar dat helemaal niet hoort Vliegt Niko weer es door de voorruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Ik was wat aan het rondrijden in GTA en toen zag ik de wielen van de auto voor mij de lucht in gaan. Toen ik er zelf reed gingen mijn wielen ook de lucht in. Er is dus een stukje verkeerd geprogrammeerd in GTA lijkt wel.Ik heb hem op de Xbox. 1x een patch gedownload verders niks. Click here to view the SnapMap misschien z'n gat in de weg of iets netzoals in de eerste trailer dat de over die plaat heen rijdt Heb ik nou ook wel eens met mn NRG Dan ga ik echt Full speed en dan maak ik direct een dikke 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Heb dat altijd met NRG op die brug maar dat komt denk ik door die platen die er liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.