Apple-Mac Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Zoals ik al vaker heb geroepen: 'Ik ben echt een noob in de hardware van pc, dus neem me alsjeblieft niet kwalijk'. Ik heb eergister een videokaart gekocht, de Nvidia 9500 GT. Die heb in mijn pc gepropt, en het werkt goed. Nu staat er in de handleiding ook iets dat ik een kabel naar de Stroomvoeding moet aansluiten, en ik heb een heel klein, miezerig kabeltje bijgekregen. In de handleiding staat het volgende. Connect the auxiliary cable to the power supply if applicable Mijn vraag is nu: Is dit verplicht? Zoja, kan iemand me er dan mee helpen. Want ik kan niet vinden waar ik de uiteinde aan moet bevestigen. Oftewel: Ik snap gewoon niet waar die kabel naartoe moet. Apple-Mac Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Dat is een kabeltje voor als je het geluid via de videokaart wil laten gaan, maar dan moet je een HDMI kabel gebruiken vanuit je videokaart. Als je gewoon je onboard geluid wilt gebruiken, zoals je eerst ook deed, gewoon het kabeltje laten hangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.