jaah90 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Heeey, Waarschijnlijk kent iedereen hier TWO FAST TO FURIOUS(hoe je he took mag schrijvwen) Nou is er in two fast to furoiuis deel 1 een racebaan genaamd: Race Wars. Dat je zeg maar drag race kan doen maar dan met getunede auto. Nou zie je de vraag al aankomen; Heb je net zoeits bij GTA SA dat je naar een racebaan gaat, dat je dan tegen andere kan racen om geld ofzo? (dan bedoel ik een straatrace van bijv. stuk van 500M of egt op een racebaan 500M :ph34r: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Nee niet echt, wel zoiets, een missie dat je een heel eind moet crosse over het platteland met een low-rider..en je hebt ook een stadium waar je in kan racen.. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 je hebt wel straat reacen maar niet echt een stadion tenzij je de dirtring bedoelt, acher Wang cars in San fierro kun je meedoen aan races Reageren
jack456 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Heeey,Waarschijnlijk kent iedereen hier TWO FAST TO FURIOUS(hoe je he took mag schrijvwen) Nou is er in two fast to furoiuis deel 1 een racebaan genaamd: Race Wars. Dat je zeg maar drag race kan doen maar dan met getunede auto. Nou zie je de vraag al aankomen; Heb je net zoeits bij GTA SA dat je naar een racebaan gaat, dat je dan tegen andere kan racen om geld ofzo? (dan bedoel ik een straatrace van bijv. stuk van 500M of egt op een racebaan 500M :ph34r: ja dat kan maar als je echt wilt op de straat racen tegen andere mensen moet je eerst de autoschool klaar hebben dan de laatste missie van sanfierro dei missie yay kaboom-boom-boom. Reageren
jaah90 Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik begrijp dat je dus EIGENLIJK NIET naar een race-baan kan gaan, en dan een dragrace kan doen Maar, als je bijv. streetrace doet he, kun je dan wel een recht stuk van bijv. 500M racen tegen iemand :rolleyes: ? Reageren
Slimm Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Nee, wel lange stukken rechtdoor maar altijd wel een bochtje en verkeer Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 <_< Die races vind ik allemaal saai Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Het vliegveld in de woestijn lijkt wel heel erg veel op Race Wars. Daar kun je wel in je 1tje lekker racen. Alleen je kunt niet tegen andere racen daar. Dat is wel weer jammer. Maar de omgeving is daar bijna precies het zelfde. Reageren
lvpd Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Heeey,Waarschijnlijk kent iedereen hier TWO FAST TO FURIOUS(hoe je he took mag schrijvwen) Nou is er in two fast to furoiuis deel 1 een racebaan genaamd: Race Wars. Dat je zeg maar drag race kan doen maar dan met getunede auto. Nou zie je de vraag al aankomen; Heb je net zoeits bij GTA SA dat je naar een racebaan gaat, dat je dan tegen andere kan racen om geld ofzo? (dan bedoel ik een straatrace van bijv. stuk van 500M of egt op een racebaan 500M :ph34r: de races in de stadions zijn echt goed :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.