Jump to content

Exclusieve actie bij Bart Smit!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik vandaag nietsvermoedend de reclame uit de brievenbus haalde, stuitten mijn ogen op deze folder, die van de Bart Smit. Op de achterkant stond namelijk een speciale aanbieding voor Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Niet zomaar een pre-order actie, maar volgens de folder zou je ook nog eens exclusieve extra's kunnen bemachtigen wanneer je de game bij Bart Smit zou kopen.

Namelijk:

• "Extra munitie upgrade waardoor vanaf het begin van het spel de meeste wapens beschikbaar zijn."
  • "$10.000 extra in-game geld."
  • "5 extra safe houses."

Hier is een screen:

post-64843-1234806995.jpg

Wat vinden jullie van deze actie? Wisten jullie er al van? Op wat voor manier zou Bart Smit dit willen bewerkstelligen? Vinden jullie dit aanbod de moeite waard? Zou je deze 'extra's' echt niet kunnen bemachtigen wanneer je de game ergens anders zou kopen? Bediscussieer het allemaal hier! :tu:

Geplaatst:

Eigenlijk alleen maar 2 dingen die al standaard in het spel zaten en een paar extra save huizen. Niet veel bijzonders maar wel een leuke actie. Als ik een DS zou hebben dan zou ik hem wel bij de Bart Smit bestellen. :Y

Geplaatst:

Buiten die vijf safehouses was het al bekend wat het pre-order pakket van GTA Chinatown Wars zou bevatten. Je zal bij de game hoogstwaarschijnlijk een krasbonnetje/voucher code krijgen, waar je unieke code opstaat om deze actie in werking te laten treden. (Zie ook: Info Thread)

Maar goed, het is zeer handig dat Bart Smit met deze actie op de proppen komt, het lijkt me een stuk betrouwbaarder en 'makkelijker' dan het pre-orderen via Internet. Wel jammer dat ze de game pas op 30 maart verkopen, terwijl de release in Europa op 20 maart is.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm zo te zien heb ik de Info Thread toch niet zo goed doorgelezen. Dacht ik echt eens een keer iets nieuws gevonden te hebben, blijk de helft al weer lang bekend. :7

Toch zijn er wel wat verschillen tussen de acties. (Oh btw, je post in de Info Thread klopt niet helemaal. $100.000 moet $10.000 zijn.) Volgens gamestop.com krijg je

Immediate access to the Ammunition Depot.

Ook heb je het in de Info Thread over 'alle wapens', terwijl hier over 'de meeste wapens' wordt gesproken.

Zelf denk ik dat die 5 'extra save houses' niet echt 'extra' zijn, maar gewoon save houses die je niet meer hoeft te kopen.

Toch wel apart dat ze bij verschillende aanbieders zo'n actie hebben. Ik bedoel, op wat voor manier is dit afgesproken met Rockstar? Zou elke kopie een unieke code bevatten die dit soort dingen unlocked? Of zouden de codes overal hetzelfde zijn? In dat laatste geval gaat het dus inderdaad meer om standaard cheat codes, die vanzelf op internet zullen verschijnen.

Edit: wel apart trouwens dat er in dikke letters 'EXCLUSIEF' bij staat, als meerdere aanbieders blijkbaar een dergelijke actie hebben. Hieruit kun je concluderen dat elk pre-order pakket net iets anders is, anders zou Bart Smit nooit de woorden 'exclusief' hebben mogen gebruiken volgens mij.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Ik neem aan dat je die vijf safehouses ook gewoon later in het spel kan vrijspelen. Ik kan het me niet voorstellen dat Rockstar speciale versies uitbrengt. Overigens is het spel van Bart Smit ook aan de prijzige kant. Op hun site stond deze voor €40, maar op bijvoorbeeld CDwow.nl staat GTA: CW voor €33 zonder verzendkosten. En om nu €7 extra te betalen voor een paar items die je nu iets eerder hebt dan gewoonlijk, gaat mij persoonlijk te ver.

Geplaatst:

K.O., dan wil je niet weten wat je nog allemaal van geruchten vindt op het Internet. Laatst las ik nog een artikel met de titel "Pre-order GTA: Chinatown Wars at Amazon and get a bonus car". De wagen waar ze het over hebben is een rode en kogelvrije Infernus, door hen uitgedrukt als de beste wagen van het spel. Je zou hem voor $1200 kunnen kopen in een garage. Dit nieuws vond ik echter op meerdere websites terug, ik ben dus wel geneigd het te geloven. Je zal dus wel gelijk hebben als je zegt dat elk pre-order pakket net iets anders is.

Geplaatst:

ik vind het toch echt leuker om het zonder starter dingen tedoen etc dan meteen al geld en wapens kan ik ook wel met cheats krijgen als ik wil.

Geplaatst:
Volgensmij geven ze je gewoon een papiertje met cheats mee. :bonk:

Hahaha :schater:

Eh ik ga niet naar de Bart Shit om het spel imo oneerlijk te beginnen.

Geplaatst:
Volgensmij geven ze je gewoon een papiertje met cheats mee. :bonk:

Hahaha :schater:

Eh ik ga niet naar de Bart Shit om het spel imo oneerlijk te beginnen.

ik ook neit :puh: + bart smit is hier niet zo dicht in de buurt bij mij :puh:

ik ga wel naar de game handel :puh:

Geplaatst:

Als ze nou eerst de trailer en de website eens online zetten (wat ze beloofden voor vorige week), dan kijk ik wel of ik van de aanbieding gebruik ga maken. ;)

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...