Jump to content

XBOX 360 of PS3 ?

-Arnetjeuh-

Recommended Posts

Geplaatst:
Punt 1: De PS3 trekt wel veel stof aan, dat heb ik zelf gezien bij mijn neef (80GB) en ook nog een vriend (40GB).

Dan ben ik eerlijk gezegd toch wel benieuwd wat jouw vriend en jou neef met de PS3 aan het doen zijn. Mijn PS3 trekt helemaal geen stof aan. Ik heb hem toch wel op een aardige plek staan ^^.

De PS3 trekt wel stof aan, is bij mij ook, en de mijne staat in een kastje met de achterplank weg en de glasplaatjes open wanneer ie draait, en op de mijne zit ook stof.

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Arnetjeuh-

10

• Hayte

6

• FerryN

5

• Dvt

4

Geplaatst: (bewerkt)
  • - Bij de Xbox 360 moet je betalen voor online gamen
  • + PS3 online gaming is gratis

• - Xbox 360 heeft geen Blu-Ray, Bluetooth
  • + PS3 heeft dat wel

• - PS3 heeft weinig spelers online
  • + Xbox 360 heeft 17 miljoen Xbox Livers en een prima service (dat is waarom je er voor betaald)

• - PS3 is niet backwards compatible (PS2 games spelen)
  • + De Xbox 360 is dat wel met veel Xbox spellen

• - Bij de PS3 kun je in de store alleen met creditcard betalen
  • + Bij de Xbox 360 heb je ook pre-paid cards.

• - PS3 demo's en sommige games moeten geïnstalleerd worden (na downloaden)
  • + Xbox 360 demo's en alle games = gelijk spelen!

• - PS3 trekt veel stof aan
  • - Xbox 360 maakt veel lawaai

• Die verhalen over krassen op discs van de 360 zijn nu voorbij dus dat klopt niet meer. De oude Xboxen hadden verkeerde DVD drives die krassen maakten, nieuwe Xbox 360's krijgen uiteraard nieuwe DVD drives. ;)
  • Graphics zijn niet mooier op een bepaalde console, dit ligt aan de games. Dit is een belangrijk aspect.
    Als jij die vette add-on voor GTA IV wil spelen (The Lost and Damned), of Halo 3 of Gears heel leuk vindt, koop een 360.
    Maar vind je Uncharted en Ratchet & Clank of bijv. LittleBigPlanet leuk, koop een PS3.

• Heb je niet zo veel geld en wil je een 360? Wat doe je hier dan nog!? Koop dat ding!
  • Heb je niet zo veel geld en wil je een PS3? Tja, dan heb je pech... Je snapt toch wel wat ik hiermee bedoel?
    Het is een groot nadeel van de PS3 en een prijsverlaging zit er niet in voor Sony, omdat ze al verlies maken op elke PS3

De PS3 heeft meer extra's zoals die Blu-Ray speler en ingebouwd draadloos internet en bluetooth en een internetbrowser.

Ik ben zelfs niet eens zo zeker of Blu-Ray het 'wordt'. Apple doet er niet aan mee, Bose ook niet. Dat zegt al heel veel.

Maarja ik zit vlakbij mijn computer met Blu-Ray brander en ik heb een Bluetooth dongle op mijn computer dus ik heb die extra's niet nodig. Daarnaast heb ik een bedraad netwerk dus draadloos heb ik ook niet nodig.

Het ligt dus ook aan je thuissituatie. Denk goed na! Succes met kiezen. ;)

En zit er enig verschil in de graphics, bv. bij GTA IV?

Nu ik al enkele dagen met het idee van een PS3 rondloop, laat ik Sony achter en zet Microsoft op nummer één! [maw, mijn idee staat nu op XBOX 360, maar de PS3 staat tweede's hoor ! Jullie doen me twijfelen]

Al zal ik wel nog enkele tijd met mijn PSP'tje moeten doen.

Maar ik denk dat ik nog niet direct ga betalen voor XBOX Live, als ik 'm al kan kopen, want ik zal me toch amuseren met de single-player?

Laatste vraag : Definiëer 'XBOX 360 maakt veel lawaai' [Definiëer = met meer detail]

Bewerkt: door -Arnetjeuh-
Geplaatst:

Nu ik al enkele dagen met het idee van een PS3 rondloop, laat ik Sony achter en zet Microsoft op nummer één! [maw, mijn idee staat nu op XBOX 360, maar de PS3 staat tweede's hoor ! Jullie doen me twijfelen]

Maar ik denk dat ik nog niet direct ga betalen voor XBOX Live, als ik 'm al kan kopen, want ik zal me toch amuseren met de single-player?

Laatste vraag : Definiëer 'XBOX 360 maakt veel lawaai' [Definiëer = met meer detail]

Verschil in graphics?

Nee, behalve dat PS3 soms last heeft van pop-ups(Ineens gebouwen verschijnen etc.), maar verder is het even goed/brak.

En de oude X360(Weet niet hoe het met de nieuwe zit) maakt idd erg veel lawaai, vooral als je dat gaat vergelijken met een PS3, want die hoor je niet tot amper.

Geplaatst:

Spellen op de PS3 zouden alleen warmere kleuren hebben, volgens sommigen

Het betekent dat het iets lichter is... al ligt het volgens mij meer aan hoe je de PS3 en het spel instelt...

Je moet trouwens ook aan de controllers denken, wat je het liefst hebt

Of een grote dikke, van de XBox 360, of een kleine dunne van de PS3 (die hetzelfde is als de vorige controllers (qua vorm (ongeveer)))

Geplaatst:

Ik snap dus echt niet waar jullie het over hebben met dat stof.. heb mn ps3 nu al bijna een jaar en heb NOOIT last van stof in de console.. echt waar. En dat online verhaal.. werkt prima en je gaat toch niet met 1000 anderen in één room zitten.

RoL0

Geplaatst:
Ik snap dus echt niet waar jullie het over hebben met dat stof.. heb mn ps3 nu al bijna een jaar en heb NOOIT last van stof in de console.. echt waar. En dat online verhaal.. werkt prima en je gaat toch niet met 1000 anderen in één room zitten.

RoL0

Ik ben het eens met RoL0 (al heb ik de mijne maar zo'n half jaartje ofzo) maar ik heb weining tot geen last van stof tot zover ik het zie aan de buitenkant . en dan nog zo'n half jaar wachten tot de garantie verloopt en dan lekker mijn hdd veranderen.

maar graphics ligt ook aan wat voor soort aansluiting je hebt . als je die in het pakket van de ps3 neemt dan is dat een beetje brak maar las je een HDMI ansluiting hebt ( ik heb dat ook ) dat is dan gewoon mooier en scherper , ik weet helaas niks van de 360 want ik heb hem zelf niet dus kan ik er ook niks over schrijven.

@FerryN

over die pop ups daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad.

Geplaatst:

Verschil in graphics?

Nee, behalve dat PS3 soms last heeft van pop-ups(Ineens gebouwen verschijnen etc.), maar verder is het even goed/brak.

En de oude X360(Weet niet hoe het met de nieuwe zit) maakt idd erg veel lawaai, vooral als je dat gaat vergelijken met een PS3, want die hoor je niet tot amper.

Klopt. Ik denk dat dit komt omdat je hem moet installeren. Als ik hem op de 360 installeer, krijg ik ook veel pop-in.

Geplaatst:

Ga voor de playstation 3. Het formaat wat zometeen gebruikt gaat worden (De blu-Ray) wordt door de 360 niet ondersteund. Koop alvast iets wat duurder is, dan dat iets wat je na enkele jaren de prullenbak in sodemiedert. De (online) dienst van de PS3 is ook volledig gratis, terwijl je die van de 360 moet dokken. Qua graphics zijn ze beide exact hetzelfde.

Apple-Mac

Geplaatst:
Ga voor de playstation 3. Het formaat wat zometeen gebruikt gaat worden (De blu-Ray) wordt door de 360 niet ondersteund. Koop alvast iets wat duurder is, dan dat iets wat je na enkele jaren de prullenbak in sodemiedert. De (online) dienst van de PS3 is ook volledig gratis, terwijl je die van de 360 moet dokken. Qua graphics zijn ze beide exact hetzelfde.

Apple-Mac

Dankjewel voor je reactie. Je hebt idd gelijk, de ps3 is duurder voor iets.

Een ps3 is nu mijn eerste keus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...