PimTerror Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 Gewoon uit nieuwsgierigheid Wat vinden jullie nou het leukste aan GTA IV? Ik kon geen topic over dit vinden met de zoek machine. Maak een top 5: 1. Door de ruit vliegen bij een botsing. 2. Granaten uit de auto gooien. 3. Ruitje intikken bij gesloten autodeur. 4. Random Characters* 5. Bakstenen/dildo's/blikjes/etc. oppaken en weggooien. *voor de onwetenden klik hier voor de uitleg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 1. Internet 2. De dates via internet. 3. Vriendschappen onderhouden 4. Random characters 5. Schieten vanuit een auto ( omdat dat veel verbeterd is ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 De vetste features voor mij: 1. De ge-wel-di-ge graphics! 2. Multiplayer Freemode 3. Multiplayer Party Mode 4. Downloadable Content 5. Bakstenen/dildo's/blikjes/etc. oppaken en weggooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Mijn top 5 features zijn: 1. als de politie je achtervolgt en je rijdt bijvoorbeeld in een Landstalker. dan zegt de politie ook: suspect doing 60's in an uhh... Black Dundreary Landstalker. 2. door de vooruit vliegen. 3. Een auto ruit met je holster, voet, of elleboog in slaan. 4. Verschillende auto alarms: bliep, piep en Toeteralarm. 5. dat je hele auto kan indeuken. Bewerkt: 19 februari 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.