Jump to content

Spel opslaan


meiga

Recommended Posts

Hallo iedereen hier,

Heb sinds het weekend GTA SA v1.

Nou heb ik een vraag:

Hoe kan je na het spelen het spel opslaan?

Heb goed gezocht maar ben het niet tegengekomen.

Nu moet ik iedere keer opnieuw beginnen :N

Wat doe ik niet goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst:Welkom op het forum.Ik hoop dat je hier heel veel plezier gaat beleven.

Ergens in je savehouse's moet er normaal een Back-Up tekentje zijn.Als je daar in gaat staan dan krijg je een scherm met 10 savegames.Klik op ééntje ervan en dan kun je het opslaan. ^_^

:cya:

Corneria

Bewerkt: door corneria
Link to comment
Delen op andere websites

Je spel opslaan kan bij zogenaamde 'safehouses'. Dit zijn veelal huizen of appartementen die je kunt kopen, maar er zitten er ook een paar tussen die je gratis tot je beschikking krijgt. In of rondom deze 'safehouses' vind je blauwe 'diskettes', zoals hier. Loop naar de diskette toe, en vervolgens kun je je spel opslaan.

Meer informatie over de safehouses vind je hier. Als je wilt weten waar deze safehouses zich bevinden, kijk dan hier.

Veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen hier,

Heb sinds het weekend GTA SA v1. Nou heb ik een vraag: Hoe kan je na het spelen het spel opslaan? Heb goed gezocht maar ben het niet tegengekomen. Nu moet ik iedere keer opnieuw beginnen :N Wat doe ik niet goed?

Welkom op het GTAForum meiga :cya:

Ten eerste raad ik je aan om onze 'walkthrough' WikiGTA te gebruiken. Behalve een 'walkthrough' om je door de missies te loodsen is het ook een grote bron van informatie m.b.t. de complete GTA-reeks. Bovenaan dit forum vind je een directe link genaamd Walkthrough, als je daarop klikt kom je direct op WikiGTA uit. Het spel kan je pas opslaan na de eerste echte missie. In het begin moet je eerst in Grove Street (Ganton) terecht komen, daar start je de eerste 'cutscene' (kijkdoos red.) genaamd Big Smoke. Na deze cutscene volgt direct de eerste echte missie genaamd Sweet & Kendl, na terugkomst in Grove Street moet je eerst je eerste safehouse (The Johnson House) binnengaan. Eenmaal binnen zal je worden uitgelegd hoe je je spel kan bewaren: je zal in de keuken een diskette (en dus geen Back-Up teken :bonk: Welke sjaak heeft dit bedacht?) zien ronddraaien. Door hier in te gaan staan kan je je spel bewaren. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...