Matiscus Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) @Johan o Signature: Link: http://img99.imageshack.us/img99/7528/johanosigna5eb.jpg Avart: Link: http://img99.imageshack.us/img99/7240/johanoava2tb.jpg Sorry mense heb per ongeluk dubbel gepost. @GtaFan1221: ]http://img241.imageshack.us/img241/999/gta...a6cgcopy9cg.jpg Die gene waar ik een signatuur voor gemaakt heb willen die mij alstublief vermelden in hun signa Als er nog veranderingen moet gedaan worden meld je maar iets. Bewerkt: 2 november 2005 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Signature Grootte: 350x150 Achtergrondkleur/brush: Wat bij het plaatje past Soort achtergrond: Eigen keus. Soort Text: Maze Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: deze, ik heb toestemming van Synchro Border [rand] kleur:eigen keus. Sorry, dat er weinig is invuld maar ik vertrouw op degene die hem maakt dat hij er iets moois van kan maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) SignatureGrootte: 350x150 Achtergrondkleur/brush: Wat bij het plaatje past Soort achtergrond: Eigen keus. Soort Text: Maze Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: deze, ik heb toestemming van Synchro Border [rand] kleur:eigen keus. Sorry, dat er weinig is invuld maar ik vertrouw op degene die hem maakt dat hij er iets moois van kan maken Ik wil hem wel proberen! Hoop dat ie lukt. Ik hoop dat ie goed is? sorry dat het zolang duurde ik moest even naar de W.C Bewerkt: 3 november 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Ik zou graag een sig willen hebben in het teken van GTI Lijstje: Type: Sig Stijl: Strak, graag met een Pixelstretch Grootte: 450x150 Kleuren: Kies maar, niet al te felle, liefst donkere Render (optioneel): Graag Plaatje: Zie bijlage Soort text: Grand Tani Islands verticaal, en dan Big Bear horizontaal Rand: Ja 1 pixel rand, met overlay graag Extra: Niks Gelieve alleen pixelstretch door mij sig heen dus geen Brush of Grunge! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Lijstje: Type: Signature Stijl: Wat jij het best bij het plaatje vindt passen Grootte: 350x150 Kleuren: Donkerrood Render (optioneel): Graag Plaatje: *Klik* Soort text: Juice Rand: Zwart Extra: ik wil graag hele dunne scanlines op de sig. Ik vertrouw erop dat ie mooi wordt! Juice Bewerkt: 4 november 2005 door Juice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) @Juice: Ik zal mijn best doen. EDIT: Bewerkt: 4 november 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 o.k. tanx kortman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Big Bear ik maak wel voor je ik Edit als ik klaar ben.. Edit: zo goed? Bewerkt: 4 november 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Hoi, Ik wil graag ook een nieuwe Signature. Het mag een eigen ontwerp zijn, maar hij moet mooi flitsend en cool zijn, en het moet met GTA San Andreas te maken hebben. Zou hij even groot als die ik nu heb of een klein beetje groter, ik zou mijn naam er ook graag in willen hebben zo: Ruurd31 Met coole/strakke letters. Ik vertrouw op julllie dat jullie er iets moois van maken, Ruurd31 :'D Alvast bedankt!!! *edit: Niet te veel eisen toch? Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Ruud31 gebruik het lijstje Type: Stijl: Grootte: Kleuren: Render (optioneel): Plaatje: Soort text: Rand: Extra: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Beste "The Mafia", Dat begrijp ik wel! Maar als jullie een eigen ontwerp maken, kan ik moeilijk bepalen wat jullie gebruiken toch? Ik probeer een beetje mijn eisen te stellen op basis van die "code": Type: Eigen Keus Stijl: Net wat jij erbij vind passen. Grootte: 400 of 375x150 Kleuren: Eigen Keus Render (optioneel): Dit betekend? Plaatje: http://perso.wanadoo.fr/v.zaitzev/vzaitzev...kins/deagle.jpg http://gta.sandreas.free.fr/san%20andreas.jpg (1 van deze personen) http://image.com.com/gamespot/images/2004/...0_screen005.jpg Soort text: Ruurd31 (lettertype, Net wat erbij past!) Rand: Zwart beetje dik. Extra: Ik wil hem graag strak, netjes, filtsend en cool hebben. Probeer er maar wat leuks van te maken! Veel succes Ruurd31.. Bewerkt: 7 november 2005 door ruurd31 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Ik wil deze graag als signature (ofzoiets). Zou iemand dat alsjeblieft willen doen? Er hoeft niks speciaals mee gedaan te worden, gewoon zoals hij hierboven staat. alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Volgende keer het lijstje invullen hé Hier is hij : Made by The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Volgende keer het lijstje invullen hé Hier is hij : Made by The Mafia Thanks man! maar ik weet niet hoe ik hem in moet stellen.. (jaja ik weet het ik ben dom ) Als ik naar persoonlijk profiel ga, kan ik alleen kiezen uit: -Bewerk profiel info -Wijzig handtekening -Wijzig avatar -Persoonlijke foto wijzigen Welke moet ik dan kiezen om een signature in te stellen? En wat bedoel je met ''het lijstje invullen''? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Klik op wijzig handtekening -> vul in [img= Link van je plaatje] . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts