BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Klik op wijzig handtekening -> vul in [img= Link van je plaatje] . Hoezo link van je plaatje? Wat is een link? EDIT: En hoe maak je zo'n link? Bewerkt: 7 november 2005 door BaasB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Klik met de rechtermuisknop op het plaatje en kies eigenschappen. kopieer de URL en dat is dan de link naar het plaatje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the master gamer Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 kan hier iemand A.U.B. een sig voor mij maken,, mijn wensen zijn: een vette pimp bak. met 50 cent ernaast. de achtergrond kleur maakt niet uit. en dan als tekst het liefst in die san andreas letters : Gangster Rap 4 Life alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 kan hier iemand A.U.B. een sig voor mij maken,,mijn wensen zijn: een vette pimp bak. met 50 cent ernaast. de achtergrond kleur maakt niet uit. en dan als tekst het liefst in die san andreas letters : Gangster Rap 4 Life alvast bedankt Lijstje gebruiken!!! Staat op de eerste PAG.! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Klik met de rechtermuisknop op het plaatje en kies eigenschappen. kopieer de URL en dat is dan de link naar het plaatje Uhm... sorry... maar (ik durf het bijna niet te vragen.. ) wat is een URL... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 een url is bijvoorbeeld www.gtaforum.nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 OMG dat is dit: www.JE-URL.com/naamplaatje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 OMG dat is dit: www.JE-URL.com/naamplaatje Reageer niet zo "opgefokt" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 OMG dat is dit: www.JE-URL.com/naamplaatje Dus een URL is een site? Maar ik heb helemaal geen eigen site... Tjongejonge ligt het nou aan mij of is het wel ERG ingewikkeld om een signature in te stellen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) WUHAUAHAUHAHU ik lig hier gwn dubbel nu OMG ROFL niet alleen websites hebben een LINK OF EEN URL!! maar ook plaatjes en je hebt toch ook geen site nodig daarvoor??... Bewerkt: 7 november 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) @Achille: Moet je nou echt zo noobish doen en spammen? Doe eens normaal. Een url wordt ook wel link genoemd. Klik met rechtermuis knop op je plaatje, dan druk je op eigenschappen, dan zie je een url. Selecteer die en druk op ctrl+v. Jij moet dit kopieren en dan bij "wijzig handtekening" plakken met ctrl+V. [img=http://img154.imageshack.us/img154/6843/untitled49en.gif] Bewerkt: 7 november 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Signature: Grootte [max. 500x150]:500 x150 Achtergrondkleur/brush:verschillende kleuren rood en oranje door elkaar zoals vuur Soort achtergrond:een porsche carrera Soort Text:jon-asses (naast de porsche) Soort animatie [optineel]:niks bijzonder Plaatje [link geven]:[/bniks] Border [rand] kleur:rood greetz jon-asses Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 @Achille: Moet je nou echt zo noobish doen en spammen?Doe eens normaal. Een url wordt ook wel link genoemd. Klik met rechtermuis knop op je plaatje, dan druk je op eigenschappen, dan zie je een url. Selecteer die en druk op ctrl+v. Jij moet dit kopieren en dan bij "wijzig handtekening" plakken met ctrl+V. [img=http://img154.imageshack.us/img154/6843/untitled49en.gif] Maar waar staat die URL dan?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Je moet Rechtermuis knop op het plaatje doen wat degene voor je heeft gemaakt. Maar kopieer maar wat ik in mijn vorige post heb gezet en je kan je sig in je profiel zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Je moet Rechtermuis knop op het plaatje doen wat degene voor je heeft gemaakt. Maar kopieer maar wat ik in mijn vorige post heb gezet en je kan je sig in je profiel zetten. Ja dat (kijk naar het plaatje in mijn vorige post) zijn ook de eigenschappen van de afbeeldingen die ik als signature wou. Maar jij had een link van Imageshack gegeven. Dat is opzich wel goed, maar daar zit altijd zo'n lelijke rand omheen, en ik wil een signature zonder zo'n zwarte rand waar in staat: 1279 x 960 775 kb (ofzo) Bewerkt: 7 november 2005 door BaasB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts