Coolguy{NL} Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 Ik weet niet of het echt hier hoort maar : Ik denk dat mijn sig te hevig knipperend is Sig En hoe je dat dan kan oplossen (ik heb jasc animation shop gebruikt) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 Hi, als het kan voor mij graag deze sig. Alvast bedankt Signature Grootte 500x150 Achtergrondkleur:Zwart Soort Text:XboxGta (Wit) Soort animatie -een skateboard Border [rand] kleur:-Rood Greetz XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Xboxgta hier is hij. http://img457.imageshack.us/img457/8080/untitled37io.gif Bewerkt: 13 november 2005 door The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Inferno Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 Signature Grootte 500x150 Achtergrondkleur:Rose en Geel Soort Text:.Defect. Soort animatie - Klik Border [rand] kleur:- 1pixel zwart Ik wil Spongebob en Patrick zeg maar midden in de sig en dat links van de sig de achtergrond roze is en de rechter kant van de sig geel is Ik hoop dat iemand met veel Ps talent deze voor mij kan maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Ik wil hem wel voor je maken Inferno. EDIT: Dit is hem Inferno: http://img37.imageshack.us/img37/7691/spongebob9uv.png Bewerkt: 13 november 2005 door Twenty Eyes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Ik wil hem wel voor je maken Inferno.EDIT: Dit is hem Inferno: http://img37.imageshack.us/img37/7691/spongebob9uv.png Je moet hem dan wel tegoei maken hé . @ inferno ik zal hem wel doen want nu heb ik terug tijd.. Ik zal hem doen zoals je toen via pm gevraagt had. Hoop dat ie goed is want jij wouw hem zo hé Bewerkt: 13 november 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Inferno Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Twenty : Die is ook wel mooi,maar die van Bjorn vind ik toch ietsje beter,maar toch thanks En Bjorn mooi thanks,maar zou je hem eigenlijk alleen 400x150 kunnen maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Twenty : Die is ook wel mooi,maar die van Bjorn vind ik toch ietsje beter,maar toch thanksEn Bjorn mooi thanks,maar zou je hem eigenlijk alleen 400x150 kunnen maken Nee dit gaat niet meer . Je had de juiste groote moeten invullen dan was hij juist geweest!! . Ontopic-. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Type:Banner Stijl:uitdagend Grootte:800x150 Kleuren: wit -> lichtgrijs Zoals die rand Render (optioneel):nope Plaatje:lekker meiske Soort text: Babes Rand:nee Extra: Maak er iets van guys Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Ik maak die wel. Ik weet wel niet of 800X150 mag. Bewerkt: 14 november 2005 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 Het is een Logo voor een forum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ACID Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 ik zou graag een siganture willen laten maken, Signature Enterprise Grootte 150x300 Achtergrondkleur/brush: blauw Soort achtergrond: metaal Soort Text: EnterPrise Soort animatie Plaatje http://www.automobile-riekmann.com/verkauf...1969_orange.htm Border [rand] kleur: zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 Signature Grootte 500x150 Achtergrondkleur:Licht blauw Soort Text:The Mafia (silver kleurig) Soort animatie Een Bmw 7 Serie Border [rand]- Maak er wat van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 ik zou graag een siganture willen laten maken,Signature Enterprise Grootte 150x300 Achtergrondkleur/brush: blauw Soort achtergrond: metaal Soort Text: EnterPrise Soort animatie Plaatje http://www.automobile-riekmann.com/verkauf...1969_orange.htm Border [rand] kleur: zwart Bedoel je niet 300x150? Anders mag het namelijk niet. Het grootste wat je mag gebruiken op dit forum in signatures, is 500x150 Juice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Type:sig en ava Stijl:strak EN BRUSH Grootte:max wat mag hier Kleuren:rood en oranje Render (optioneel):- Plaatje: Soort text:Il Trovatore en onderaan in het klein ergens onderaan in een hoek The Italian en Alessio Rand:2 pixel Extra:niks EDIT ALS ACHTERGROND DEZE PLAATJE ALLEEN DE LOGO Bewerkt: 17 november 2005 door The Italian Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts