.Sharingan Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush:zwart wit Soort achtergrond:Zie Brush Soort Text:Mijn naam heel langzaam aan en uit gaan Soort animatie [optineel]:mn naam dus ^ Plaatje [link geven]: PLaatje Border [rand] kleur:Geen en als ava de koplamp graag (die naast de grill) Cheers Tales Iemand ... Iemand ... B.V.D Bewerkt: 23 november 2005 door Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Sorry General Lee het wil niet kan mischien iemand anders hem maken ? Bewerkt: 21 november 2005 door The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) SignatureGrootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush:zwart wit Soort achtergrond:Zie Brush Soort Text:Mijn naam heel langzaam aan en uit gaan Soort animatie [optineel]:mn naam dus ^ Plaatje [link geven]: PLaatje Border [rand] kleur:Geen en als ava de koplamp graag (die naast de grill) B.V.D Cheers Tales Sorry tales! Maar jij hebt een paar dagen.. geleden al een sig aan gevraagt en nu wil je er weer 1 Niet fijn voor de mensen die ze moeten maken. veel werkt en als je hem dan maar even houd. Maarja je weet misschien wel wat ik bedoel.? tales heeft me een Pm gestuurd met de redenen dus vraag hem maar aan! mijn exuses Bewerkt: 21 november 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 Stijl: Dukes of HazzardPlaatje: Klik alleen de auto Border Rand: Rood/Oranje Text: Yeeeee-Hawwww Animatie:/ Brush: Rood Render (optioneel)/ Ik ga hem maken voor je GL. Ik edit mijn post over een uurtje is hij wel klaar denk ik. Als hij niet goed is zeg het dan gerust. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 Giorgo Sorry dat ik het zeg maar ik was hier al mee bezig vind je het erg als ik deze doe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Achille, ik dacht dat je met Gtafan bezig was ? Maakt niet uit, ik probeer die van Gtafan wel dan... Bewerkt: 21 november 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Hier is tie dan: Niet goed of moet er iets veranderd worden PM me dan ff http://img266.imageshack.us/img266/755/generallee1qx.gif @Giorgo, En Nee ik was niet met die van Gtafan bezig Na Wat aanpassingen http://img430.imageshack.us/img430/6311/generallee4he.gif ff ramen veranderd zoals in je PM stond Bewerkt: 21 november 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Type: SigStijl: Kies maar Kleuren: Zwart en wit Rand: Donkerrood Tekst: Stijn (in het donkerrood) Plaatjes: dit en dit erboven (wel iets kleiner dan dit formaat) Achtergrond: Links en recht van de plaatjes dit Die wil ik wel proberen Dit is het beste wat ik eruit kon halen. [/img]http://img440.imageshack.us/img440/9916/sigstijn3hm.gif[/img] Bewerkt: 22 november 2005 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Giorgo ben jij nu met mijn sig bezig of niet ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Zie plaatje Soort achtergrond: Zie plaatje Soort Text: Ikkes / Gtaforum.nl Soort animatie [optineel]: Geen Plaatje [link geven]: Zie bijlage Border [rand] kleur: Geen Rand/Border Hoi sorry voor het "slechte" lijstje maar ik had de vraag of een van jullie iets moois van mijn plaatje kunnen maken. Bij voorbaad dank. Ikkes PS. Als het niet lukt laat ik hem zo maar als het wel kan/lukt ---> Graag! Bewerkt: 23 november 2005 door ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 cool ik kan zelf geen singature maken Signature Grootte [max. 500x150]: 400x120 Achtergrondkleur/brush: ik wil liever geen brush als het niet anders kan een beetje cyan Soort achtergrond: het liefst een achtergrond van vice city Soort Text: als het kan wil ik graag Lance Dance in dat gta3 lettertype Soort animatie [optineel]: geen animatei Plaatje [link geven]: ik wil graag deze als achtergrond: http://www.grynapc.com/recenzje/image/gta%20vice%20city3.jpg en deze er nog bij naast die auto: http://gtavc.times.lv/9403.jpg Border [rand] kleur: graag een zwart randje van 3 pixles Avatar Grootte [max. 64x64]: 60x60 Achtergrondkleur/brush: cyan of lichtblauw Soort achtergrond: het liefst vicecity Soort Text: Lance Dance Soort animatie [optineel]: geen Plaatje [link geven]: deze plaatje er weer in http://gtavc.times.lv/9403.jpg Border [rand] kleur een zwarte randje van 2 pixles alvast bedankt he! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Giorgo ben jij nu met mijn sig bezig of niet ? Ja hij is bijna af, ik had even probs met PS. Mijn excuses hiervoor. EDIT: hij is af, waarschijnlijk is hij niet zo goed, want ik kon niet goed aan je lijstje aan uit. Zend een pb wat erin moet veranderd worden. En ik doe het dan direct. EDIT: Ik zet de van Tales er ook ineens bij : Sig: Ava: Ik hoop dat hij mooi is. Bewerkt: 23 november 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Type:Banner Stijl:uitdagend Grootte:800x150 Kleuren: wit -> lichtgrijs Zoals die rand Render (optioneel):nope Plaatje:lekker meiske Soort text: Babes Rand:nee Extra: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Giorgio zou je bij de ava de blauwe koplamp er ook bij kunnen doen ? B.V.D Many Cheers Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Ik weet dat ie lelijk is maar ik heb hem toch gemaakt. A.u.b. De avatar komt nog wel als je het plaatje ook neemt. Greetz. Yef Bewerkt: 24 november 2005 door ::: Tha Hawk ::: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts