CJ-BARTOSZ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Hallo Giorgo wil a.u.b. ook zoon handtekening en avatar maken Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ/GTA-Forum Soort animatie [optineel]:GTA SA Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ Soort animatie [optineel]:GTA SA Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Bewerkt: 24 november 2005 door CJ-BARTOSZ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Ik weet dat ie lelijk is maar ik heb hem toch gemaakt. A.u.b. De avatar komt nog wel als je het plaatje ook neemt.Greetz. Yef wauw die is mooi man bedankt!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Hallo Giorgo wil a.u.b. ook zoon handtekening en avatar maken Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ/GTA-Forum Soort animatie [optineel]:GTA SA Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ Soort animatie [optineel]:GTA SA Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Ik ben ontroerd . Dat mensen mijn PS talent echt goed vinden. Natuurlijk maak ik hm voor je, en die ava is zo af hoor Tales. Hier is hij: ik heb er enkele gemaakt je kiest de beste maar... @CJ-BARTOSZ, wil je nog snel je lijstje aanpassen en dan kan ik eraan beginnen. Geef nog een plaatje (hetgene dat je wilt) en animatie is bv : text laten knipperen, of text draaien ofzo. @Gtafan, na een kleine aanpassing, is er nog iets dat er niet mooi aan is zeg het aub. Bewerkt: 24 november 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Bedankt ik vind hem mooi er moet nothing meer verandered worden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Hallo Giorgo wil a.u.b. ook zoon handtekening en avatar maken Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ/GTA-Forum Soort animatie [optineel]:GTA SA Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ Soort animatie [optineel]:GTA SA Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Ik ben ontroerd . Dat mensen mijn PS talent echt goed vinden. Natuurlijk maak ik hm voor je, en die ava is zo af hoor Tales. Hier is hij: ik heb er enkele gemaakt je kiest de beste maar... @CJ-BARTOSZ, wil je nog snel je lijstje aanpassen en dan kan ik eraan beginnen. Geef nog een plaatje (hetgene dat je wilt) en animatie is bv : text laten knipperen, of text draaien ofzo. @Gtafan, na een kleine aanpassing, is er nog iets dat er niet mooi aan is zeg het aub. die grootste voor avatar en die naam nie en kleinste voor handt. en die naam ook niet en naam maakt nie uit mag juh kiezen Bewerkt: 24 november 2005 door CJ-BARTOSZ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Offtopic Giorgio Ure the best jij hebt ook talent (natuur talent) en nu Ontopic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Thx Tales. En CJ_bar.. Jouw sig krijg ik vandaag niet meer af. Maar morgen zeker wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Haha giorgo de beste :P Nog eerder meer kans dat Beatrix naakt op het strand loopt Eerder Arjen als The Best+ @The Cheatmaster Morgen maak ik die wel voor jou want zit nu op een andere PC Bewerkt: 24 november 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Achillespees, jij kan het echt niet laten hé om fuicking commentaar te geven. Hou toch gewoon je mond en... Hou MSN en het forum eens gescheiden op Bjorn13 lig je ook altijd te zeiken. Kap ermee ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 The Cheatmaster was toch gebanned? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 The Cheatmaster was toch gebanned? Back-ontopic maar weer zeker? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Haha giorgo de beste :P Nog eerder meer kans dat Beatrix naakt op het strand loopt Wil jij misschien ophouden om op anderen te zeiken? Je kan hier mensen mee kwetsen. Bewerkt: 24 november 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Haha Achille de beste :P Nog eerder meer kans dat Beatrix naakt op het strand loopt Eerder Giorgo als The Best+ @The Cheatmaster Morgen maak ik die wel voor jou want zit nu op een andere PC aah jakkes houd uw bakkes alsof je zelf zo goed bent mannetje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 is goed Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 The Cheatmaster was toch gebanned? ik? Geband? hoe kom je derbij Voortaan beter lezen dude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts