.Levi. Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 Laten we weer ontopic gaan a.u.b. Achille hou jij je commentaar voor je op anderen. Hier krijgen we alleen ruzie van. Ik wil hier niks meer over horen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 is hij al klaar giorgo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 Je zij een paar dagen geleden de volgende dagwas Achille en hij is nu nog niet af ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Ey dames... Kan iemand voor mij een Sinnature maken met deze Car erin enne.. wees zelf ook maar Creatief bij voorbaat dank Gr Daan owjaa... ook nog mijn naam er in met vette letters.. Maar niet Daantje maar gewoon Daan Mazool.. Bewerkt: 26 november 2005 door Daantjuh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Ey dames...Kan iemand voor mij een Sinnature maken met deze Car erin enne.. wees zelf ook maar Creatief bij voorbaat dank Gr Daan owjaa... ook nog mijn naam er in met vette letters.. Maar niet Daantje maar gewoon Daan Mazool.. Eerst het lijstje gebruiken.. Bewerkt: 27 november 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iron eagle Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: blauw Soort achtergrond:met ijs Soort Text: iron eagle Soort animatie [optineel]??????????? Plaatje [link geven]:een pinguin Border [rand] kleur: ijsachtig blauw Avatar Grootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush:blauw Soort achtergrond:met ijs Soort Text:iron eagle Soort animatie [optineel]???????????? Plaatje [link geven]:een pinguin Border [rand] kleur:ijsachtig blauw wel een getkende pinguin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Ik maak hem wel voor je. Edit dit is hem(wel een beetje anders dan dat er gevraagt is maar toch een leuk resultaat): sig: avatar: Bewerkt: 27 november 2005 door Twenty Eyes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 het duur een beetje lang hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2005 Haha Achille de beste Nog eerder meer kans dat Beatrix naakt op het strand loopt Eerder Giorgo als The Best+ @The Cheatmaster Morgen maak ik die wel voor jou want zit nu op een andere PC aah jakkes houd uw bakkes alsof je zelf zo goed bent mannetje Waar bemoei jij je nou weer mee, jij laat je plaatjes door andere maken dus jij moet al helemaal stil zijn.. >>> Door .Levi.: Je haald nu juist de problemen weer terug. Dit was van een pagina terug, veel zijn het vergeten. Je kunt het beste gewoon met rust laten.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Haha Achille de beste Nog eerder meer kans dat Beatrix naakt op het strand loopt Eerder Giorgo als The Best+ @The Cheatmaster Morgen maak ik die wel voor jou want zit nu op een andere PC aah jakkes houd uw bakkes alsof je zelf zo goed bent mannetje Waar bemoei jij je nou weer mee, jij laat je plaatjes door andere maken dus jij moet al helemaal stil zijn.. >>> Door .Levi.: Je haald nu juist de problemen weer terug. Dit was van een pagina terug, veel zijn het vergeten. Je kunt het beste gewoon met rust laten.<<< heb je het tegen mij Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Kap nou eens met ruzie maken. Je ziet toch wat .Levi. erbij heeft gezet. Lees dat en kap ermee. Dit lost toch niks op en je heb er ook niks aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Nouwe... hier is mijn lijstje Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Zwart/Donkerblauw Soort achtergrond:Car Soort Text: Daan Soort animatie [optineel]??????????? Plaatje [link geven]:Car (Lamborghini) Border [rand] kleur: Donker Rood bij voorbaat dank Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Kap nou eens met ruzie maken.Je ziet toch wat .Levi. erbij heeft gezet. Lees dat en kap ermee. Dit lost toch niks op en je heb er ook niks aan. ik vroeg het alleen hoor wilt iemand anders mij sig. en avatar mAken want het duurd best lang hier is mij lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ/GTA-Forum Soort animatie [optineel]:knipperen niet te snel(zoals bij tales) Plaatje [link geven]:die heb ik geen maar iets van GTA SA Border [rand] kleur:zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ Soort animatie [optineel]:gewoon Plaatje [link geven]:heb ik geen maar iets van GTASA Border [rand] kleur:zwart alsvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 Nouwe... hier is mijn lijstjeSignature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Zwart/Donkerblauw Soort achtergrond:Car Soort Text: Daan Soort animatie [optineel]??????????? Plaatje [link geven]:Car (Lamborghini) Border [rand] kleur: Donker Rood bij voorbaat dank Je moet wel een Plaatje bij je aanvraag doen want anders kunnen we em niet maken.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 In zijn vorige post was te zien dat hij dit plaatje wilde.. http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Attac...pe=post&id=5015 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts