The Mafia Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:Brush grijs Soort achtergrond:Chicken Little Soort Text: The Mafia Soort animatie [optineel]- Plaatje [link geven]:Klik Alleen Chicken Little Border [rand] kleur:Zwart 1 pixel Bewerkt: 3 december 2005 door The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Is deze goed? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 Ja hoot bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 kan iemand voor mij die sig. en avatar maken hier is mij lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ/GTA-Forum Soort animatie [optineel]:knipperen niet te snel(zoals bij tales) Plaatje [link geven]:die heb ik geen maar iets van GTA SA Border [rand] kleur:zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ Soort animatie [optineel]:gewoon Plaatje [link geven]:heb ik geen maar iets van GTASA Border [rand] kleur:zwart alsvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2005 kan iemand voor mij die sig. en avatar makenhier is mij lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ/GTA-Forum Soort animatie [optineel]:knipperen niet te snel(zoals bij tales) Plaatje [link geven]:die heb ik geen maar iets van GTA SA Border [rand] kleur:zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:GTA SA Soort Text:CJ-BARTOSZ Soort animatie [optineel]:gewoon Plaatje [link geven]:heb ik geen maar iets van GTASA Border [rand] kleur:zwart alsvast bedankt Misschien kan je beter een plaatje geven dan maakt iemand hem wel!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Hey CJ-BARTOSZ! Ik zal ze proberen te maken. Ik edit wel als ik klaar ben. Edit: Hier zijn ze, ik hoop dat ze goed zijn... Signature Avatar Veel plezier ermee! Bewerkt: 4 december 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Hey CJ-BARTOSZ!Ik zal ze proberen te maken. Ik edit wel als ik klaar ben. Edit: Hier zijn ze, ik hoop dat ze goed zijn... Signature Avatar Veel plezier ermee! bedankt man kei gaaf Bewerkt: 4 december 2005 door CJ-BARTOSZ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) @ Froodooo: Hij is te groot in KByte. Toegestaan: Maximaal 100 KByte Signature: 308.61 KByte Misschien dat je hem kan opslaan in .jpeg. Edit: [IMG=http://img208.imageshack.us/img208/9447/sigbartosz9pi6fo.jpg] Die zit onder de 20 KByte dus is 80 KByte kleiner dan is toegestaan. Bewerkt: 4 december 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Ja, zo kan het inderdaad. Maar CJ-BARTOSZ wilde dat zijn naam knipperde. Maar ik denk dat het inderdaad alleen zou kan. Bedankt dat je hem hebt veranderd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) kan iemand voor mij een avater en een sig maken ?? hier is mij lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush: Geel en Grijs Soort achtergrond: kies maar Soort Text: Stijn Soort animatie [optineel]: Lichten knipperen van allebij de auto's maar niet te snel Plaatje [link geven]: deze en deze (maar wel even groot) Border [rand] kleur: Zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush: Zwart Soort achtergrond: kies maar Soort Text: Stijn Soort animatie [optineel]:Lichten laten knipperen maar niet te snel Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Bedankt, XboxGta! Bewerkt: 4 december 2005 door XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Kan iemand deze make.. Handtekening Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/Brush Soort Text:Daan..! Soort animatie [optineel]:-http://imgs.pravda.sk/sk_anove/A050330_P21_LAMBOCC01_V.JPG Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Gr Daan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:zie brush Soort Text:geen Soort animatie [optineel]:alleen de achtergrond van Brush langzaam naar zwart (net zoals bij mn oude sig) Plaatje [link geven]:.Klik. Het Meisje Links !!!! Het meisje moet in de sig ergens links verwerkt ! Bjorn ! als er weer te weining tijd tussen deze en mn nieuwe sig... geef me ff PB ! Thx Sig Crew !! @ Xbox GTA knippernde lichten in Ava gaat niet ... is te groot , dan kan je hem niet meer uploaden ! Bewerkt: 5 december 2005 door Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Tales kan je dan juist mijn naam doen knipperen ?? (Anders moet die ava niet) EDIT: Dit bericht is voor wie m'n ava maakt: Als je de lichten niet kan doen knipperen kan je dan mijn naam doe knipperen ?? (zo nee, laat die ava dan maar) Bewerkt: 6 december 2005 door XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 als ik mn eigen sigs kan maken .... dan post ik mn lijstje niet he ! dus ik doe 'niet mee' !!! Cheers Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 SignatureGrootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:oranje Soort achtergrond:zie brush Soort Text:geen Soort animatie [optineel]:alleen de achtergrond van Brush langzaam naar zwart (net zoals bij mn oude sig) Plaatje [link geven]:.Klik. Het Meisje Links !!!! Het meisje moet in de sig ergens links verwerkt ! Bjorn ! als er weer te weining tijd tussen deze en mn nieuwe sig... geef me ff PB ! Thx Sig Crew !! @ Xbox GTA knippernde lichten in Ava gaat niet ... is te groot , dan kan je hem niet meer uploaden ! Ik zal deze proberen morgen te doen .. Nu moet ik gaan maffen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts