FDCP_General Death Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 De tekst: FDCP_General Death ("FDCP_" in rood / "General" in wit / "Death" in blauw) Trainer COD ("Train" in rood / "er" wit / "COD" blauw) general@fdcp.nl ("general" rood / "@fdcp" wit / ".nl" blauw) Dik gedrukt als het kan met een duidelijk lettertype links in de sig. van boven naar beneden(zoals het er nu staat dus...) Groote: 500 x 100 Achtergrond: iets in de richting van: of: alleen het liefst zonder de bf, mohaa of cod logo's, al snap ik als dat niet mogelijk is.... eventueel nog een fdcp logo toevoegen, als het niet mooi is niet doen natuurlijk animatie: Als het kan de letters van links naar rechts zichtbaar laten worden, ander een soort spiegeling er over laten gaan Extra: ik weet niet in hoeverre dingen die ik vraag mogelijk zijn, als ik een beetje kijk naar de sigs van jullie hoop/denk ik dat er wel wat moois van te maken is... ik hoor wel als ik iets fout doe/ontbreekt/anderprobleem.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:Paars/Blauw Soort achtergrond:Brush Soort Text: .Defect. Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]:. Ronaldinho moet erop,maar met de tenue aan van Barcelona en niet Brazilie Zou een hele goede pser deze willen maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Signature/ava +psp wallpapper Grootte [max. 500x150]:pspwallpaper formaat is 480x272 Achtergrondkleur/brush:rood zwart en lettertype donkergoud Soort achtergrond:strak Soort Text:AC Milan en Kaka ergens in het achtergrond en The Italian ergens onderin Soort animatie [optineel]:geen Plaatje [link geven]:kaka plaatje Border [rand] kleur:zwart Bewerkt: 6 december 2005 door The Italian Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Dames... Kan iemand deze makeee Signature Grootte [500x150] Achtergrondkleur/brush:DonkerBlauw+ Rode Lettertype Soort achtergrond:Gebrushd Soort Text: Daan Soort animatie [optineel]:geen Plaatje [link geven": Border [rand] kleur:zwart Aleen 50 cent zonder achtergrond ! Gr Daan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Tales je sig is klaar.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Is er nog iemand met de mijne bezig ?? ?????????????????????????????????????? Bewerkt: 10 december 2005 door XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 Signature Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:Geel Soort achtergrond:Zie hierboven Soort Text:GTAFan1221-=>Velaro Soort animatie [optineel]:- Plaatje [link geven]: http://www.the-nextlevel.com/previews/ps2/...n-andreas-a.jpg (alleen CJ) http://www.armchairempire.com/images/Revie...vice-city-4.jpg (alleen Tommy) Border [rand] kleur:Oranje EXTRA:Zou je CJ links van de sig willen doen en Tommy rechts zodat in het midden de tekst kan ? BVD. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik maak hem voor je Velaro. Ik edit mijn post. Ik hoop dat je hem mooi vind. Bewerkt: 10 december 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Dames... Kan iemand deze makeee Signature Grootte [500x150] Achtergrondkleur/brush:DonkerBlauw+ Rode Lettertype Soort achtergrond:Gebrushd Soort Text: Daan Soort animatie [optineel]:geen Plaatje [link geven": http://www.rit.edu/~tmc9525/images/lakers.jpg en http://kpnemo.ru/media/images/B0007P3582.01._SCLZZZZZZZ_.jpg Alleen 50 cent zonder die achtergrond Alvast bedankt Gr Daan Bewerkt: 10 december 2005 door Daantjuh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Wie kan een kerstmutsje op mijn Vegeta zetten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ik zal het eens voor je proberen... Edit: Zoiets? Bewerkt: 12 december 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Ik wil ook graag een nieuwe sign: Signature Grootte :500 x 150 Achtergrondkleur/brush: brush?! Soort achtergrond: Vuurwerk ( een beetje siervuurwerk hoor) Soort Text: Wesley_GTA Soort animatie : Ja , Dat Wesley_GTA moet al flikkeren Plaatje [link geven]: Klik hier om naar de plaatje te gaan. < Het plaatje moet wel vergroot worden hè Border [rand] kleur: blauw Bedankt alvast! Wesley_GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 Ik zal het eens voor je proberen...Edit: Zoiets? Dank je wel Froodooo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Ik wil ook graag een nieuwe sign:Signature Grootte :500 x 150 Achtergrondkleur/brush: brush?! Soort achtergrond: Vuurwerk ( een beetje siervuurwerk hoor) Soort Text: Wesley_GTA Soort animatie : Ja , Dat Wesley_GTA moet al flikkeren Plaatje [link geven]: Klik hier om naar de plaatje te gaan. < Het plaatje moet wel vergroot worden hè Border [rand] kleur: blauw Bedankt alvast! Wesley_GTA Ik ga ff wat proberen... Edit: Bewerkt: 12 december 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Kan iemand voor mij een avater en een sig maken ?! hier is mij lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush: Geel en Grijs Soort achtergrond: kies maar Soort Text: Stijn Soort animatie [optineel]: Lichten knipperen van allebij de auto's maar niet te snel Plaatje [link geven]: deze en deze (maar wel even groot) Border [rand] kleur: Zwart Avatar Grootte [max. 64x64]:64x64 Achtergrondkleur/brush: Zwart Soort achtergrond: kies maar Soort Text: Stijn Soort animatie [optineel]: Mijn naam laten knipperen maar niet te snel Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:zwart Bewerkt: 12 december 2005 door XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts