Mark B. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Mark B. Hier is hij zeg het als je hem niet mooi vind ik ben een beginner. Je moet goed het lijste lezen..
Velaro Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ja maar wil je wat duidelijker zijn met GTA III Style,bv in plaats van bij Brush : GTA III Style te zetten moet je daar een kleur zetten anders zijn we er niks mee.
Mark B. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ja maar wil je wat duidelijker zijn met GTA III Style,bv in plaats van bij Brush : GTA III Style te zetten moet je daar een kleur zetten anders zijn we er niks mee. Oké daar heb je gelijk in.. Maar als ik zeg dat ik graag een zwarte render wil, en jij dat niet maakt, houd je je niet echt aan de voorwaarden. Dat GTA III erin moet staan heb ik ook niet gezegd.
Ruurd31 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 350x150 Achtergrondkleur/brush: Kleur van het forum.. Soort achtergrond: Iets met de schotel van WiKiGTA Soort Text: Ruurd31 Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: http://pages.prodigy.net/pam.orman/joeobse...vatories_01.jpg Border [rand] kleur: Zwart Opmerking: Als je de signature af hebt post hem dan hier, en stuur me een PB'tje. Ik zal de komende tijd niet al te vaak online zijn. Bij voorbaat dank Bewerkt: 11 januari 2006 door Ruurd31
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) SignatureGrootte [max. 500x150]: 350x150 Achtergrondkleur/brush: Iets wat erbij past. Soort achtergrond: Iets wat erbij past. Soort Text: Ruurd31 Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: (plaatje komt) Border [rand] kleur: Zwart Opmerking: Als je de signature af hebt post hem dan hier, en stuur me een PB'tje. Ik zal de komende tijd niet al te vaak online zijn. Bij voorbaat dank Die wil ik voor je doen Ruurd. Ik wacht op het plaatje. EDIT: Ik heb hem naar je gestuurd via PM. Bewerkt: 11 januari 2006 door Juice
Giorgo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]: 400x150. Achtergrondkleur/brush: -Lichtrode. Soort achtergrond: Rode Brush met een lichtere Opacity. Soort Text: Giorgo Soort animatie [optineel]: I Love You Julie moet rustig aan en uit tween (tekst wit). Plaatje [link geven]: Dit plaatje gerendert en ook ingeblend. http://img5.imageshack.us/img5/8597/x1padj...rezxuewpvkw.jpg Border [rand] kleur: Clear(Doorzichtig)
Proximitus Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Avatar Grootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush: Plaatje Soort achtergrond: Plaatje Soort Text: font Soort animatie [optineel]: Letters een voor een (ik had er zelf al eens een gemaakt (ouwe) maar die was te groot.) Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur: optioneel als iemand dat kan fixen, graag greetz Bewerkt: 11 januari 2006 door Proximitus
Mazzeltje Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Heel erg bedankt Froodooo voor die Signature. Hij ziet er erg mooi uit. Ik heb hem alleen iets meer belicht. :$ Ik ga hem mooi gebruiken.
Dizzee Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 SignatureGrootte [max. 500x150]: 400x150. Achtergrondkleur/brush: -Lichtrode. Soort achtergrond: Rode Brush met een lichtere Opacity. Soort Text: Giorgo Soort animatie [optineel]: I Love You Julie moet rustig aan en uit tween (tekst wit). Plaatje [link geven]: Dit plaatje gerendert en ook ingeblend. http://img5.imageshack.us/img5/8597/x1padj...rezxuewpvkw.jpg Border [rand] kleur: Clear(Doorzichtig) Ik heb die ff voor je gemaakt. Het tweeen kon niet trager meer, anders zat ik over de 100 kb. Hopelijk vindt je het wat. Ook spijtig dat foto van slechte kwaliteit was. [img=http://img202.imageshack.us/img202/8386/siggiorgo3np.gif] @ Froodoo, bij mij staat er dat het 98 kb is. En een halve kb is nu ook weer niet zo erg.
Froodooo Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 En je zit nog steeds over de 100kb. Hij is nu 100,5kb. Het is wel niet veel, maar volgens mij is 100kb gewoon het limiet, en niet meer. Wil niet moderaterig gaan doen hoor, maar ik zeg het gewoon even.
Giorgo Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]: 400x150. Achtergrondkleur/brush: -Lichtrode. Soort achtergrond: Rode Brush met een lichtere Opacity. Soort Text: Giorgo Soort animatie [optineel]: I Love You Julie moet rustig aan en uit tween (tekst wit). Plaatje [link geven]: Dit plaatje gerendert en ook ingeblend. http://img5.imageshack.us/img5/8597/x1padj...rezxuewpvkw.jpg Border [rand] kleur: Clear(Doorzichtig) Ik heb die ff voor je gemaakt. Het tweeen kon niet trager meer, anders zat ik over de 100 kb. Hopelijk vindt je het wat. Ook spijtig dat foto van slechte kwaliteit was. [img=http://img202.imageshack.us/img202/8386/siggiorgo3np.gif] @ Froodoo, bij mij staat er dat het 98 kb is. En een halve kb is nu ook weer niet zo erg. @ Dizzee bedanken mag hier normaal niet maar hij is echt supermooi thx.
RonaldVC Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Zou iemand voor mij een sig willen maken met het volgende: Signature Grootte [max. 500x150]: maakt niet uit, alleen niet te groot. Achtergrondkleur/brush: Een beetje in de stijl van mijn avater? is dat mogelijk?.. Soort achtergrond: Soort Text: Ronald en Pulp Fiction (In als het kan Pulp Fiction Lettertype) Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Zie bijlage Border [rand] kleur: Bijpassend Of in ieder geval een sig met het thema: Pulp Fiction! Fantaseer er maar op los... Bij voorbaat dank Bewerkt: 13 januari 2006 door RonaldVC
Juice Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) RonaldVC, ik heb je een PM gestuurd. Bewerkt: 13 januari 2006 door Juice
RonaldVC Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hardstikke bedankt Juice.. Hier ben ik echt tevreden mee. Veel beter dan die saaie tekst die ik had... Groetjes
The Italian Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Donker geel en groen in de kleur van het shirt Soort achtergrond:wat je zelf mooi vindt Soort Text: Alessio en The Socceroos Soort animatie [optineel]:geen Plaatje [link geven]: Zie bijlage Border [rand] kleur: Bijpassend Die groene hoeft niet perse erin als die gle shirt ermaar in zit bedankt als ie klaar is kan je me dan een post met link sturen Bewerkt: 13 januari 2006 door The Italian
Recommended Posts