Proximitus Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 AvatarGrootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush: Plaatje Soort achtergrond: Plaatje Soort Text: font Soort animatie [optineel]: Letters een voor een (ik had er zelf al eens een gemaakt (ouwe) maar die was te groot.) Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur: optioneel als iemand dat kan fixen, graag greetz is er eigenlijk al iemand met die van mij bezig?
XboxGta Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Avatar Grootte [max. 64x64]: Graag de gootte voor msn Achtergrondkleur/brush: Zwart en geel Soort achtergrond: Brush Soort Text: Stijn en dan faden naar XboxGta Soort animatie [optineel]: Text laten faden van Stijn naar XboxGta Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Zwart
Ruurd31 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Voor de echte pro's heb ik een machtig mooi klusje!! Signature Grootte [max. 500x150]: 350x150 Achtergrondkleur/brush: Wat erbij past. Soort achtergrond: Iets van GTA3 Soort Text: Ruurd31 Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: http://www.gouranga.com/images/gtavice/comparisons/8ball.jpg (de rechter, 8-Ball dus) http://www.gtanetwork.it/gtalcs/pics/perso...i/salvatore.jpg Deze kerel, kent een echte GTA-Freak ook. Border [rand] kleur: Zwart Bedankt hé, als het zou kunnen wil je mij dan een PB'tje sturen? Dat hij af is? Ruurd! Bewerkt: 16 januari 2006 door Ruurd31
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Zou iemand voor mij een avater willen maken die bij mijn sig aansluit? Ik heb zelf al een beetje geprobeerd maar ik vind het niet zo mooi... Avatar Grootte [max. 64x64]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: Bijpassend bij sig Soort achtergrond: Bijpassend bij sig Soort Text: RonaldVC in het lettertype van m'n sig, zodat ze één voor één verschijnen...(zoals die van proximitus) Soort animatie [optineel]: geen Plaatje [link geven]: zie sig Border [rand] kleur: net zo als mijn sig Bij voorbaat dank , zou je me kunnen pm'en als ie klaar is? Groetjes Bewerkt: 20 januari 2006 door RonaldVC
The Italian Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 SignatureGrootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Donker geel en groen in de kleur van het shirt Soort achtergrond:wat je zelf mooi vindt Soort Text: Alessio en The Socceroos Soort animatie [optineel]:geen Plaatje [link geven]: Zie bijlage Border [rand] kleur: Bijpassend Die groene hoeft niet perse erin als die gle shirt ermaar in zit bedankt als ie klaar is kan je me dan een post met link sturen Wilt iemand nog deze voor me maken BVB
.Sharingan Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush:ja Soort achtergrond:Brush (blauw wit door erlkaar heen)(kleur van het haar van het 'meisje' Soort Text:Tales Jochim Soort animatie [optineel]: Eerst dat je tales ziet en dat het dan naar Jochim veranderd Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:ne
-Niels- Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]: 350x95 Achtergrondkleur/brush: Verras me maar Soort achtergrond: Verras me maar Soort Text: -Niels- Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: Verras me maar Border [rand] kleur: Verras me maar Één van jullie mag wel een signature voor mij maken. Ik wil gewoon verrast worden wat je voor me maakt, en wat je denkt dat ik wel leuk vind. Ik wil alle signatures dragen, ook al vind ik ze lelijk... Succes en bedankt!
Arjen Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik wil alle signatures dragen, ook al vind ik ze lelijk... Goed!
-Niels- Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik wil alle signatures dragen, ook al vind ik ze lelijk... Goed! Nu doe ik het ook gewoon!
iron eagle Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) kan iemand een msn avatar (anime graag ) van een mannetje met een soort ridder met een zwaard voor mij maken en ook op de achtergrond vuur met mn naam(vincent dus met vurige letters) er op stuur het plaatje maar via pm Bewerkt: 18 januari 2006 door iron eagle
-Niels- Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Voor Signature: Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Voor Avatar: Avatar Grootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:
Recommended Posts