~> GizmO <~ Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 SignatureGrootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush:ja Soort achtergrond:Brush (blauw wit door erlkaar heen)(kleur van het haar van het 'meisje' Soort Text:Tales Jochim Soort animatie [optineel]: Eerst dat je tales ziet en dat het dan naar Jochim veranderd Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:ne Goed?
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Avatar Grootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush:Blauw, bliksem achtig! hij moet wel bij de letter passen Soort achtergrond: Soort Text: De T (groot maar je moet de achtergrond nog wel zien. Soort animatie [optineel]:Nee Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:Zwart Alvast bedankt!
iron eagle Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Avatar Grootte [max. 64x64]:voor msn dus volgens mij 64x64 Achtergrondkleur/brush:rood zwart maar niet alleen rood zwart maar meer door elkaaar ene plek iets ligter andere plek weer niet Soort achtergrond:vlamend Soort Text: vincent(donker rood graag) Soort animatie [optineel]:hij hoeft niet te bewegen Plaatje [link geven]:kon geen goed plaatje vinden heb me best gedaan dus kunnen julie zoeken mischien lukt het julie wel dus ik wil: een evil warrior/knight Border [rand] kleur:donker rood alvast bedankt Bewerkt: 19 januari 2006 door iron eagle
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) PERFECT !! Bewerkt: 27 januari 2006 door Tales
Mpp Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 SignatureGrootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Donker geel en groen in de kleur van het shirt Soort achtergrond:wat je zelf mooi vindt Soort Text: Alessio en The Socceroos Soort animatie [optineel]:geen Plaatje [link geven]: Zie bijlage Border [rand] kleur: Bijpassend Die groene hoeft niet perse erin als die gle shirt ermaar in zit bedankt als ie klaar is kan je me dan een post met link sturen die doe ik wel voor je
Mpp Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 hier isie als je hem niet mooi vind moet je me BP en
RonaldVC Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Zou iemand voor mij een avater willen maken die bij mijn sig aansluit? Ik heb zelf al een beetje geprobeerd maar ik vind het niet zo mooi...Avatar Grootte [max. 64x64]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: Bijpassend bij sig Soort achtergrond: Bijpassend bij sig Soort Text: RonaldVC in het lettertype van m'n sig, zodat ze één voor één verschijnen...(zoals die van proximitus) Soort animatie [optineel]: geen Plaatje [link geven]: zie sig Border [rand] kleur: net zo als mijn sig Bij voorbaat dank , zou je me kunnen pm'en als ie klaar is? Groetjes Wil iemand deze nog voor mij maken Bij voorbaat dank
Ferre Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Avatar Grootte [max. 64x64]: 64×64 Achtergrondkleur/brush: mid/licht groen Soort achtergrond: pijlen Soort Text: Ferre Soort animatie [optineel]: dat Ferre knippert Plaatje [link geven]:Plaatje Border [rand] kleur: zwart en een beetje wazig Edit: kun je er ook één maken met de tekst shuffle? Alvast bedankt Bewerkt: 22 januari 2006 door Ferre
.Sharingan Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Rood Wit Soort achtergrond: Soort Text: Hayley(vaagt weg) een hartje(vaagt weg) Jochim(vaagt weg) Soort animatie [optineel]:Zie hierboven Plaatje [link geven]: : hier issie Border [rand] kleur: Bijpassend sorry omdat ik zo snel achter elkaar een nieuwe wil ... maar zij vroeg mij dat en ik heb geen PS ervaring dus bedankt voor de mensen die het voor mij willen doen !!! EDIT plaatje is veel te groot ,,, ik zal de Foto sturen op MSN wie hem wil maken, Pm me ff voor foto AUB AUB THX THX Bewerkt: 24 januari 2006 door Tales
Achille Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Doe ik wel Tales, maar kom er morgen pas aan toe
Dogwatch Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Best passend Soort achtergrond: Best passend Soort Text: UHF vervangen en dan in zelfde lettertyp Dogwatch neerzetten Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: http://img221.imageshack.us/my.php?image=uhf026ru.jpg Border [rand] kleur: Liefst ook een avatar precies ut zelfde gr dog
RedNeck Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) avatar Grootte:64x64 Achtergrondkleur: lichtrood overgaand naar donkerrood Soort achtergrond:zwarte scanlines over de achtergrondkleur Soort Text: The Spanierd (met een lettertype dat er bij past) border:zwart 1px bij voorbaat dank Bewerkt: 27 januari 2006 door The Spanierd
Ferre Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Probeer ik wel Edit: .GIF http://img69.imageshack.us/img69/1843/ava17nr.gif .PNG http://img69.imageshack.us/img69/3182/ava11jm.png Kijk maar welk formaat het beste is En als er iets niet oke is zeg het maar! Bewerkt: 27 januari 2006 door Ferre
RonaldVC Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) *laat maar, is al opgelost* Groetjes Bewerkt: 27 januari 2006 door RonaldVC
Recommended Posts