Dogwatch Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 vergeten jullie mij niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 je aanvraag staat er pas een dag. geduld is een schone zaak. Ofzo. Maarja. Even wachten mag wel. Als er na een week nog niet is gereageerd zou ik hem quoten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 ok, best Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Avatar Grootte [max. 64x64]: 100x100 (tis voor een vriend) Achtergrondkleur/brush: Zwart en rood Soort achtergrond: brush Soort Text: 'Matt' en dan faden naar 'Zero' (in het lettertype van userbars) Soort animatie [optineel]: faden (zie tekst) Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Zwart Alvast bedankt, XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Ik heb het geprobeerd moet er iets aan worden veranderd, dan zeg je het maar. http://img220.imageshack.us/img220/372/avazero1nt.gif Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 Zeer mooi! Ook bedankt dat je het groter hebt gedaan Maar het enige dat er misschien nog aan kan veranderen (als dat gaat) is dat het prentje de rand niet echt raakt en ook nog een zwarte border XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 Ow damn de border los vergeten, dat lukt me wel. Hij is zo af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: rood met brush Soort achtergrond:Brush Soort Text: Wiskids in 3d als het kan Soort animatie [optineel]: dat je wiskids ziet en dan Power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 hier is tie dan Tales: http://img61.imageshack.us/img61/6929/talessig4cq.gif Veel plezier ermee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Denken jullie aan mijn sig want hij staat er al weer even. (anderen gaan wel voor die voor mij hebben gevraagd.) ja dat bedoel ik anderen die eerder vraagden dan ik Bewerkt: 31 januari 2006 door Wiskids Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Anderen gaan helemaal niet voor.. Tales had zijn aanvraag toch veel eerder dan jou gepost? Sorry, beetje offtopic..... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Wiskids, Ik heb iets geprobeerd, hopelijk ben je er blij mee... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Dankje dizzee hij is heel goed maar ik moet hem toch met imageshack of iets anders uploaden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb hem al geupload met imageshack. Dit is de code die je in je signature kan zetten: [img=http://img483.imageshack.us/img483/7905/wiskids1xs.gif] EDIT: ik zie dat het je al gelukt is... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Signature Grootte[max. 500x150] achtergrondkleur:blauw of rood Soort achtergrond:maakt niet uit Soort text:gta-liefhebber in 3d Soort animatie:mijn naam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts