Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ik wil er aan werken, maar ik vermoed dat de sig die ik gemaakt heb gewoon niet mooi is.Dus je moet dan geen smoesje verzinnen je mag het gewoon zeggen, ik word er niet boos van ofzo hoor. Dus ni ga ik die van : Xboxgta, Ferre, VforV, Gta liefhebber en Giorvanni Bono doen. Svenie als je de sig echt mooi vind wil ik er 1 maken voor je maar wees aub gewoon eerlijk. op het forum ben ik altijd eerlijk giorgo ik vind men sig echt mooi maar ik zou graag iets hebben dat meer bij men avatar past.begrijp je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:bijpassend bij de schoenen het liefts goud met wit Soort achtergrond:maak je zelf maar uit Soort Text:Alessio en of The Italian erbij Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:bijpassend en graag als je wilt meer plaatjes erbij van dezelfde schoen ik kan ze niet meer vinden BVB Bewerkt: 10 februari 2006 door The Italian Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb er al enkele af. Maar Svenie moet ik die van jou dan doen of wil je liever dat iemand anders hem doet ? Xboxgta, tja het is voor een school dus ik heb een fleurige stijl genomen. Signature : [img=http://img140.imageshack.us/img140/3346/sigxboxgta3yt.gif] Avater : [img=http://img290.imageshack.us/img290/8408/avaxboxgta9gd.gif] Ferre, als er iets moet worden veranderd ? je zegt het maar hé. [img=http://img140.imageshack.us/img140/3665/sigferre0qz.gif] @ Eigenlijk is LCS wel moeilijk die kleuren enz... dat Logo heb ik helemaal zelf moeten uitknippen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) mij is het gelijk jij mag hem doen als je wil giorgo Bewerkt: 10 februari 2006 door svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Ja, hij is voor school en hij is echt super! Bedankt, XboxGta EDIT: Misschien nog wel iets dat er aan kan veranderen: Zou je de sig ietsje kleiner kunnen maken aub? Ik had het verkeerd vermeld in het lijstje, sorry daarvoor Bewerkt: 10 februari 2006 door XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ja hoor, welke grootte moet het dan worden ? Moet hij iets korter worden of minder breed of... De rest van de sigs ben ik nu aan het werken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ik zie mooie resultaten Giorgio Als het niet mooi is zou ik duidelijk mijn mening geven maar ik denk wel dat het beter is als mij.. xP ( weet ik wel zeker) Mening : ( Komt nog ) Greetz GIO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:Brush ..(een brush die bij FF past) Soort achtergrond:zie brush Soort Text: Net zoals mijn huidige sig ... ( rechtsonder Final Fantasy) Soort animatie [optineel]:Geen Plaatje [link geven]:1e Plaatje(kies maar ene) 2e Plaatje een Foto aan elke kant AUB Thx Mensen ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Triforce Wizzard Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 ey giorgo , ik zie trouwens dat je ook een groot eminem fan ben , ik ook nu is de vraag .. zou je voor mij een mooie eminem signature willen maken Zelfde formaten als mijn sign ( handtekening ) met naam : Links boven mooi lettertype : Eminem en dan in ut missen moet '' VS'' langzaam wegvallen en dan rechts onder Ezra dat zou ik echt tof vinden avlast HARTELIJK bedankt ik hoop dat je het een beetje snap - Tri Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Wat ik er graag aan veranderd zou zien is: De hoogte iets korter, zodat de tekst juist in het midden staat. Nog een bedankt, XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benibie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Avatar Grootte [max. 64x64]: 64X64 Achtergrondkleur/brush: bruin en zwart Soort achtergrond: brush Soort Text: 'Benjamin' en dan faden naar 'inline skate' Soort animatie [optineel]: faden van Benjamin naar inline skate Plaatje [link geven]: http://www.internationalcartoonclub.com/speedy111.jpg Border [rand] kleur: zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Die wil ik wel doen, maar dat faden weet ik nog niet. @ hieronder, 1 keer is wel genoeg Bewerkt: 11 februari 2006 door Ferre Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benibie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Avatar: Grootte [max. 64x64]: 64X64 Achtergrondkleur/brush: bruin en zwart Soort achtergrond: brush Soort Text: 'Benjamin' en dan faden naar 'inline skate' Soort animatie [optineel]: faden van Benjamin naar inline skate Plaatje [link geven]: http://www.internationalcartoonclub.com/speedy111.jpg Border [rand] kleur: zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Hey! Dubbel posten is een beetje onnodig als je een x post kom je vanzelf aan de beurt! Greetz GIO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benibie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Avatar: Grootte [max. 64x64]: 64X64 Achtergrondkleur/brush: bruin en zwart Soort achtergrond: brush Soort Text: 'Benjamin' en dan faden naar 'inline skate' Soort animatie [optineel]: faden van Benjamin naar inline skate Plaatje [link geven]: http://www.internationalcartoonclub.com/speedy111.jpg Border [rand] kleur: zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts