Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Avatar:Grootte [max. 64x64]: 64X64 Achtergrondkleur/brush: bruin en zwart Soort achtergrond: brush Soort Text: 'Benjamin' en dan faden naar 'inline skate' Soort animatie [optineel]: faden van Benjamin naar inline skate Plaatje [link geven]: http://www.internationalcartoonclub.com/speedy111.jpg Border [rand] kleur: zwart Hier heb je je avatar En 3 keer aanvragen is nogal overbodig, en dat faden lukte niet
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) benibie waarom vraag je dat nu drie keer ze zullen je heus wel helpen hoor edit:ferre heeft hem al gemaakt Bewerkt: 11 februari 2006 door svenie
benibie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ja srr ik wist het niet, ik had het net vernome van xboxgta (mijn vriend doorwie ik dit hier heb gevonde) dat ik het al drie keer had aangevraagd. ik dacht dat die knop voor iets anders was: reactie toevoege echt srr srr srr :$
.Sharingan Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush:Brush ..(een brush die bij Anime past) Soort achtergrond:zie brush Soort Text: Net zoals mijn huidige sig ... ( rechtsonder Tales) Soort animatie [optineel]:Geen Plaatje [link geven]:1e Plaatje(kies maar ene) 2e Plaatje een Foto aan elke kant AUB Thx Mensen ! ik post dit even opnieuw .... de meeste mensen kijken niet op vorige pagina's ! Bewerkt: 12 februari 2006 door Tales
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hey, zoals jullie zien zit ik hier de laatste tijd erg veel. Ik krijg het iets té druk. Ik werk nog wel aan de sigs maar het kan wat langer duren. Dus jullie hoeven niet zo vaak te posten. Maar nogmaals meld ik het, zoals Triforce en Svenie zeg het gewoon dat ze lelijk zijn. Ik kan heus veel beter dan dat maar ik wou ze snel afwerken voor jullie. Dus a.u.b. als ik er nog maak zeg het gewoon eerlijk wat er anders aan moet. Giorgo
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Ik heb er nog wat uitgewerkt, VforV jouw sig heb ik maar je avater niet. Je plaatjes werken niet . Maar daaraan wil ik nog iets toevoegen een ava is maximum 15 kb dus dat haal max. 4 plaatjes maar. VforV Signature : [img=http://img152.imageshack.us/img152/9886/sigvforv0mg.gif] XboxGta Signature : [img=http://img152.imageshack.us/img152/255/sigxboxgta3yt4pn.gif] (Ik begrijp niet goed wat je bedoelt ... gta-liefhebber Signature : [img=http://img152.imageshack.us/img152/4879/siggtaiefhebber5sj.gif] Is hij niet mooi ? of moet er iets anders aan ? Meld het me alstublieft. @ GIO, die van jou ben ik bezig, is een hele klus . @ Ferre, is hij niet mooi van LCS ? Ow... Sorry voor deze dubbelpost. Bewerkt: 11 februari 2006 door Giorgo
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 @ Ferre, is hij niet mooi van LCS ? Sorry had hem nog niet gezien :$. Maar eigenlijk bedoelde ik zo'n soort plaatje, niet dat exacte plaatje, maar gewoon allemaal verschillende LCS figuren. Kun je dat nog veranderen? Maar wel bedankt voor de moeite
S.W.A.T. Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Giorgo het is een hele mooie sig maar zou je de achtergrond wat donkerder willen maken voor de rest is de sig helemaal .Edit:Laat maar ik ben er blij mee heel erg bedankt. Bewerkt: 13 februari 2006 door gta-liefhebber
Froodooo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Zo, ik wil wel eens zien wat voor een mooie Sig jullie voor mij zouden willen maken! Ik ben erg benieuwd! Grootte: 400x130 (als je een andere formaat lekkerder vindt werken, mag dat ook!) chtergrondkleur/brush: Wat past bij het plaatje Soort achtergrond: Grunge brush, Filters, het maakt mij niet uit! Soort Text: Froodooo Soort animatie: - Plaatje: Border kleur: Zwart, 1 pixel Alvast hartelijk bedankt! Bewerkt: 11 februari 2006 door Froodooo
VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dankjewel, Giorgio. Aangezien de ava niet lukt, kan je dan gewoon een ava maken in dezelfde lijn als de sig? Bedankt.
-Matthijs- Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Zo, ik wil wel eens zien wat voor een mooie Sig jullie voor mij zouden willen maken!Ik ben erg benieuwd! Grootte: 400x130 (als je een andere formaat lekkerder vindt werken, mag dat ook!) chtergrondkleur/brush: Wat past bij het plaatje Soort achtergrond: Grunge brush, Filters, het maakt mij niet uit! Soort Text: Froodooo Soort animatie: - Plaatje: Border kleur: Zwart, 1 pixel Alvast hartelijk bedankt! Hier is hij: Ontzettend simpel ziet hij eruit, kan kloppen wat dat is het ook. Plaatje erin over je hele sig verspreiden, op overlay zetten, scanlines toevoegen, wat filters op de achtergrond, text en border. en daar hebben we een sig. Bewerkt: 11 februari 2006 door -Matthijs-
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hey, zoals jullie zien zit ik hier de laatste tijd erg veel.Ik krijg het iets té druk. Ik werk nog wel aan de sigs maar het kan wat langer duren. Dus jullie hoeven niet zo vaak te posten. Maar nogmaals meld ik het, zoals Triforce en Svenie zeg het gewoon dat ze lelijk zijn. Ik kan heus veel beter dan dat maar ik wou ze snel afwerken voor jullie. Dus a.u.b. als ik er nog maak zeg het gewoon eerlijk wat er anders aan moet. Giorgo nee hoor deze sign is prima , aangezien jij een eminem fan bent , ik ook trouwens zou je mij wel een mooiesign van eminen kunnen maken :$ Links boven : Triforce in ut midden de teksts '' VS '' langzaam laten wegvallen rechst onder '' Ezra '' zetten alst je dat voor me zou willen doen ben ik harstikke blij alvast bedankt groetjes - Tri
Crappy-Apple Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Grootte: zo groot als een gewoone sig chtergrondkleur/brush: donker grijs Soort achtergrond: maakt niet uit Soort Text: hydra-hunter-cheata Soort animatie: ps3 http://img47.imageshack.us/img47/6893/ps34xu.jpg ik wou heel graag een mooie sig hebben
The Italian Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Wil hem wel doen voor je Heb het beprobeerdt maar lukt niet :$ Bewerkt: 12 februari 2006 door The Italian
Crappy-Apple Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Wil hem wel doen voor je oh bedankt
Recommended Posts