andyman Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Grootte:Avatar grootte, sig: 400x125 Pfuuuuuuuuww.. Lees de regels, ma homie. Height mag max. 100px. Ava en/of Sig: Ava + Sig Grootte:Avatar grootte, sig: 400x100 Achtergrondkleur/brush: Groen + zwart Wat voor soort achtergrond: Eentje die goed bij halo past Wat voor soort animatie: dat in de avatar en signature me nam bewegen en ook het poppetje. (Poppetje schietend als KAN ) Text in je sig/ava: Me naam Plaatje [optioneel]:Gewoon een leuk halo plaatje maakt niet uit welke:) Border [rand] kleur:Zilver/zwart/groen achtig Zo Goed HOMIE Ik heb ze gemaakt: Ze zijn te gruwelijk dankje :lovesign: :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ze zijn te gruwelijk dankje :lovesign: :rolleyes: Alleen mag je hem niet gebruiken, ze hebben allebei de regels overschreden. Signature : 100kb Avatar: 15kb Waarom? Omdat er ook nog modemgebruikers bij zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Wil er nu iemand die sig en ava vooor me maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Wil er nu iemand een sig en ava voor me maken van ice cube of zow Bewerkt: 12 juni 2005 door Tha Real G. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Wil er nu iemand een sig en ava voor me maken van ice cube of zow Graag het lijstje gebruiken: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ava en Sig:met Ice Cube erop Grootte: 500x100 Achtergrondkleur/brush:grijs,zwart Soort achtergrond:graffiti Soort animatie [optioneel]:dat mijn naam letter per letter verschijnd en daarna helemaal Soort Text:Tha Real G. Plaatje [link geven]:ice cube Border [rand] kleur:Zilver/zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Voor Arnie: Wist nt precies wat je wou had je er niet bijgezet, weet nt of je hem mooi vindt:) EDIT: En deze Is voor Tha Real G., ik weet ook niet of je hem mooi vindt maar jekijkt maar : Bewerkt: 12 juni 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ze zijn te gruwelijk dankje :lovesign: :rolleyes: Alleen mag je hem niet gebruiken, ze hebben allebei de regels overschreden. Signature : 100kb Avatar: 15kb Waarom? Omdat er ook nog modemgebruikers bij zitten. Even tussendoor. Ik heb ook modem en alle plaatjes laden perefect. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Voor Arnie: Wist nt precies wat je wou had je er niet bijgezet, weet nt of je hem mooi vindt:) EDIT: En deze Is voor Tha Real G., ik weet ook niet of je hem mooi vindt maar jekijkt maar : Nog ff voor arnie en Real G. zodat ze zien. En @ Tim14 maar mag ik ze dus nu wel gebruiken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 bedankt andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) En @ Tim14 maar mag ik ze dus nu wel gebruiken? Als ze gewoon binnen de regels vallen wel.. Sommige leden hebben geen goede modem waardoor de plaatjes er lang over doen om te laden. Ik zelf heb ook een modem maar het nergens last van. Om te kijken of je plaatje goed is kun je zien om met je rechter muisknop op het plaatje te klikken, dan na eigenschappen dan zie je de grootte en zwaarte in KB te staan. Staat volgens mij bij de forumregels. Nu ontopic. Bewerkt: 13 juni 2005 door Tim14 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Even tussendoor.Ik heb ook modem en alle plaatjes laden perefect. Een 56kb modem?.. Lijkt me sterk, dan doe je er minstens 8 sec. over om één van de vorige sigs van mij te laden. Maarja, regels zijn regels. Ik kan er niet aan veranderen, en ik heb er nu ook niet zo'n problemen mee. Aangezien het wel mee valt hoeveel kb je mag gebruiken voor een sig en/of ava. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Voor Arnie: Wist nt precies wat je wou had je er niet bijgezet, weet nt of je hem mooi vindt:) EDIT: En deze Is voor Tha Real G., ik weet ook niet of je hem mooi vindt maar jekijkt maar : Bedankt andyman, ja sorry dat ik zo laat reageer maar ik begin woensdag met mijn examens en ik heb het de lattste tijd nogal druk(ik MOET er echt door zijn <_< ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 No problemo Arnie, ik maak sigs met plezier:D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 No problemo Arnie, ik maak sigs met plezier:D Ja, bedankt. Maar zou je ook zo een ava kunnen maken, het hoeft niet per se Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts