Tha Real G. Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 kan iemand mss nog een ava maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) kan iemand mss nog een ava maken Maak ik ook wel maak maar lijstje wat je erin wilt EDIT: ook voor Arnie ook ffiews lijstje maken Bewerkt: 13 juni 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Maak ik ook wel maak maar lijstje wat je erin wilt EDIT: ook voor Arnie ook ffiews lijstje maken Post dat nou niet iedere keer. Iemand anders wil ook wel eens iets maken. Plaats hem gewoon als je af hebt en zet er verder niet bij. Als de aanvrager de sig en/of ava niet mooi vind, dan gebruikt hij hem gewoon niet. Laat iedereen zn gang gaan, er komt vanzelf wel een sig en/of ava boven water. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Maak ik ook wel maak maar lijstje wat je erin wilt EDIT: ook voor Arnie ook ffiews lijstje maken Post dat nou niet iedere keer. Iemand anders wil ook wel eens iets maken. Plaats hem gewoon als je af hebt en zet er verder niet bij. Als de aanvrager de sig en/of ava niet mooi vind, dan gebruikt hij hem gewoon niet. Laat iedereen zn gang gaan, er komt vanzelf wel een sig en/of ava boven water. IS goed joh, dan makt iemand anders hem maar deze X :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ava :met Ice Cube erop Grootte: 500x100 Achtergrondkleur/brush:grijs,zwart Soort achtergrond:graffiti Soort animatie [optioneel]:dat mijn naam letter per letter verschijnd en daarna helemaal Soort Text:Tha Real G. Plaatje [link geven]:link Border [rand] kleur:Zilver/zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ava :met Ice Cube eropGrootte: 500x100 Achtergrondkleur/brush:grijs,zwart Soort achtergrond:graffiti Soort animatie [optioneel]:dat mijn naam letter per letter verschijnd en daarna helemaal Soort Text:Tha Real G. Plaatje [link geven]:link Border [rand] kleur:Zilver/zwart Mwwwu, jij wilt een grote avatar Volgens mij mag je maar 65 X 65. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) Ik wil dus een ava die 64 x 64 is, met diezelfde text die ook in mijn sig staat(maar dan zonder auto) Bewerkt: 15 juni 2005 door arnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ava :met Ice Cube eropGrootte: 500x100 Achtergrondkleur/brush:grijs,zwart Soort achtergrond:graffiti Soort animatie [optioneel]:dat mijn naam letter per letter verschijnd en daarna helemaal Soort Text:Tha Real G. Plaatje [link geven]:link Border [rand] kleur:Zilver/zwart Mwwwu, jij wilt een grote avatar Volgens mij mag je maar 65 X 65. ja sorry mijn fout 65x65 natuurlijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Nog even voor de duidelijkheid: Signature: Max. 500 × 100 Maximaal 100KB Avatar: Max. 64×64 Maximaal 15KB Dus niets geen 65 × 65 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 kan iemand er een maken voor mij? want die van mclaw is verwijderd omdat ie te groot was <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 kan iemand er een maken voor mij? want die van mclaw is verwijderd omdat ie te groot was <_< Waar is je lijstje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 alleen signature achtergrond zwart of grijs\zilver naam: BoMBeRMeN meestal doe ik mijn naam zo: rood = BoM geel = BeR blauw = MeN doe maar iets leuks... bijv met een auto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Gelieve dit lijstje te Gebruiken. Edit: Ik stond ingelogd op andyman's computer, hij heeft dit dus gepost. Bewerkt: 20 juni 2005 door Slimm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: boeit niet, als ie maar niet verwijderd wordt Achtergrondkleur/brush: zwart ofzo Soort achtergrond: auto ofzo Soort animatie [optioneel]: knipperende lichten? Soort Text: BoMBeRMeN > rood = BoM geel = BeR blauw = MeN Plaatje [link geven]: maakt niks uit... Border [rand] kleur: zwart, grijs... iets in die richting Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Klaar :-) Astje BoMBeRMaN Bewerkt: 21 juni 2005 door Timos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts