Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 @Timos:het is BoMBeRMeN niet BoMBeRMaN... :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) wie wil voor mij een plaatje maken Ava en/of Sig:sig Grootte als ie maar niet verwijdert wordt Achtergrondkleur/brush: zwart grijs agchtig Soort achtergrond: hummer h2 Soort animatie [optioneel]: kortman_8 knipperend Soort Text: zie animatie Plaatje [link geven]: maakt niet uit Border [rand] kleur: wit Bewerkt: 21 juni 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 @Timos:het is BoMBeRMeN niet BoMBeRMaN... :rolleyes: mooie sig, maar wat dragon zegt, is waar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 wie wil voor mij een plaatje makenAva en/of Sig:sig Grootte als ie maar niet verwijdert wordt Achtergrondkleur/brush: zwart grijs agchtig Soort achtergrond: hummer h2 Soort animatie [optioneel]: kortman_8 knipperend Soort Text: zie animatie Plaatje [link geven]: maakt niet uit Border [rand] kleur: wit Ik heb er 1 gemaakt. Wel wat anders dan je vroeg: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) wie wil er voor mij een sig maken? ik wil (natuurlijk) mijn naam erin en de ratchet die ik nu als handtekening heb (als je een leukere hebt mag dat ook) en als het nog past (en je weet wie ik bedoel) ook clank b.v.d. Bewerkt: 23 juni 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 wie wil er voor mij een sig maken? ik wil (natuurlijk) mijn naam erin en de ratchet die ik nu als handtekening heb (als je een leukere hebt mag dat ook) en als het nog past (en je weet wie ik bedoel) ook clank b.v.d. Mensen! Gebruik nou dit stomme lijstje! [B]Ava en/of Sig:[/B] [B]Grootte [max. 500x100]:[/B] [B]Achtergrondkleur/brush:[/B] [B]Soort achtergrond:[/B] [B]Soort animatie [optioneel]:[/B] [B]Soort Text:[/B] [B]Plaatje [link geven]:[/B] [B]Border [rand] kleur: [/B] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) sorry maar ik had geen zin om 16 bladzijdes door te lezen: Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: zelf weten Achtergrondkleur/brush: zelf weten Soort achtergrond: zelf weten Soort animatie [optioneel]: zelf weten Soort Text: zelf weten Plaatje [link geven]: http://img184.echo.cx/img184/8175/ratchet2gi.png en het liefst ook nog een clank maar je mag ook een andere ratchet nemen Border [rand] kleur: maakt mij nix uit(als je egt niet kan kiezen rood) aanvullingen: ik wil graag dat clank er een beetje stoer op staat ik zoek nog naar plaatjes (je mag ook zelf zoeken) Bewerkt: 23 juni 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 wie wil voor mij een plaatje makenAva en/of Sig:sig Grootte als ie maar niet verwijdert wordt Achtergrondkleur/brush: zwart grijs agchtig Soort achtergrond: hummer h2 Soort animatie [optioneel]: kortman_8 knipperend Soort Text: zie animatie Plaatje [link geven]: maakt niet uit Border [rand] kleur: wit Ik heb er 1 gemaakt. Wel wat anders dan je vroeg: thanx hij is wel wat anders maar hij is wel mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 sorry maar ik had geen zin om 16 bladzijdes door te lezen:Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: zelf weten Achtergrondkleur/brush: zelf weten Soort achtergrond: zelf weten Soort animatie [optioneel]: zelf weten Soort Text: zelf weten Plaatje [link geven]: http://img184.echo.cx/img184/8175/ratchet2gi.png en het liefst ook nog een clank maar je mag ook een andere ratchet nemen Border [rand] kleur: maakt mij nix uit(als je egt niet kan kiezen rood) aanvullingen: ik wil graag dat clank er een beetje stoer op staat ik zoek nog naar plaatjes (je mag ook zelf zoeken) JE**$ hier kunnen wij niks mee met ''zelf weten'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 laat gwoon je inspiratie/fantasie gaan Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 (mag ook iets kleiner Achtergrondkleur/brush: blauw achtig of oranje Soort achtergrond: spacie Soort animatie [optioneel]: ? Soort Text: - Plaatje [link geven]: deze maar mogen ook andere zijn als het maar ratchet & clank is Border [rand] kleur: rood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Klaar :-)Astje BoMBeRMaN ummm... timos, ga je hem nog veranderen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Klaar :-)Astje BoMBeRMaN ummm... timos, ga je hem nog veranderen? Sorry, ik was je vergeten! Ik EDIT mijn post zodra hij klaar is [ik ga het nu niet doen, morgen ochtend is hij af denk ik.] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) Hey, Ik wil ook wel een signature Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: rood/geel/rood Soort achtergrond:animatie Soort animatie [optioneel]: mooie meiden en/of wagens Soort Text: Bradley H. en Profesional modder Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: zwart ------- Alvast heel erg bedankt Bradley H. Bewerkt: 24 juni 2005 door bradley1990 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Dit lijstje te gebruiken: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Weet je dat nog niet <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Dit lijstje te gebruiken:Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Weet je dat nog niet <_< Hij legt het wel netjes en duidelijk uit, hij gebruikt alle punten die ook in het lijstje staan dus dan vind ik het goed. Ik ga voor je aan de slag EDIT: Ik zie net dit: Soort achtergrond: animatie Wat bedoel je daar mee? EDIT 2: BoMBeRMeN zijn sig is klaar. Iemand anders mag die van Bradley wel maken, anders doe ik er teveel en dan geef ik jullie geen kans. Bewerkt: 25 juni 2005 door Timos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts