Roxx0rz Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 @Bradley Hier is je sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: een sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 zie regels Achtergrondkleur/brush: jashins brushes Soort achtergrond: hele mooie (maak er maar wat van) Soort animatie [optioneel]: Soort Text: mijn naam erop (vinewood dus) Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: zwart ---- alvast bedankt Bewerkt: 25 juni 2005 door vinewood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hij is klaar Vinewood. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 @dragonmaster kan je er ook 1 voor mijn maken? het lijstje staat op de vorige bladzijde (ik neem aan dat er niemand mee bezig is want het was 2 dagen geleden) deze clank zou ik er graag inwillen http://www.rpgdreamer.com/wall/ratchet2/ra...ratchet-2-1.jpg en deze ratchet (deze hoefd niet persee je mag ook een andere zoeken) http://www.rpgdreamer.com/wall/ratchet2/ra...ratchet-9-1.jpg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ava en/of Sig: Beide Grootte [max. 500x100]: 150x73 Achtergrondkleur/brush: Wit Soort achtergrond: Wit, modern, data achtig... Soort animatie [optioneel]: Soort Text: MrKooKie --- Font = Cage Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Geen... Laat ik eerlijk zijn ik zuig met sig's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) @Marty: hier is je sig: Trouwens,die plaatjes gaan niet bij mij daarom heb ik een andere. Bewerkt: 25 juni 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 @ MrKooKie Je sig en ava Hopelijk is dit wat je bedoelde. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 @ MrKooKieJe sig en ava Hopelijk is dit wat je bedoelde. woo Timos die is erg vet! Maar kan hij A.U.B. 400x73, heb me een beetje vergist volgens mij maar hij is erg vet! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ava en/of Sig: Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 (het standaard voor sig) Achtergrondkleur/brush: Bruinachtig Soort achtergrond: Verzin zelf maar wat Soort animatie [optioneel]: geen Soort Text: Snorege (porsche font) Plaatje [link geven]: http://www.panos.gr/panos/bournesupremacy.jpg Border [rand] kleur: geen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 heel erg bedankt dragonmaster hij is vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Tuurlijk kan hij dat *Grmbl * Grapje Hier is hij dan: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Tuurlijk kan hij dat *Grmbl * Grapje Hier is hij dan: W00W, die is pas vet, erg bedankt Timos!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 En nu wil ik er 1 Ava en/of Sig: Sig en Ava Grootte [max. 500x100]: Sig: 400 × 100 of kleiner Ava: 64 × 64 Achtergrondkleur/brush: Laat je fantasie erop los, als het maar geen meiden kleur en een te felle kleur is Soort achtergrond: Iets met de Xbox Soort animatie [optioneel]: Geen animatie. Soort Text: Timos met een mooie blending option Plaatje [link geven]: Klik Border [rand] kleur: Een border, niet al te dik en die bij de achtergrond en het plaatje past. Doe je best [iemand] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hey gave signatures/hand tekeninegn en avaters.. B) Zouden julle mij kunner vertellen hoe ik ze moet maken?? Want ik vind ze echt heel gaaf :lol: Die signature die ik nu hep heb ik zelf gemaakt met paint gewwon een achtergrond kleur kiezen een met dat Diploma lettertype (had ik hier gedownload)... Maar jullie maken ook vet gave zouden jullie er eentje voor mij willen maken. Graag met vuur :lol: Echt gaaf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts