Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) @X-Qyeh:gebruik het lijstje: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: @Timos:hij is klaar. Avatar nog in aanmaak Bewerkt: 25 juni 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Hey gave signatures/hand tekeninegn en avaters.. B)Zouden julle mij kunner vertellen hoe ik ze moet maken?? Want ik vind ze echt heel gaaf :lol: Die signature die ik nu hep heb ik zelf gemaakt met paint gewwon een achtergrond kleur kiezen een met dat Diploma lettertype (had ik hier gedownload)... Maar jullie maken ook vet gave zouden jullie er eentje voor mij willen maken. Graag met vuur :lol: Echt gaaf Tuurlijk willen wij dat, als jij het goede lijstje plaatst Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: EDIT: @DragonMaster Kun je een ander lettertype doen? En graag wat kleiner voor de rest is hij cool Bewerkt: 25 juni 2005 door Timos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik heb hem wat kleiner gemaakt en de avatar is ook klaar: Bewerkt: 25 juni 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:sig een ava Grootte [max. 500x100]:400x100 Achtergrondkleur/brush:beetje rood-oranje-geel Soort achtergrond:Een beetje vuurachtig (vlammen) Soort animatie [optioneel]: Soort Text:X-Qyeh Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:bordeau rood Bewerkt: 25 juni 2005 door X-Qyeh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Here you go Timos: Bewerkt: 25 juni 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoooooi ik wil er graag ook 1 (GoKu die van jou is ook leuk maar michien zie ik een leukere) ik stop er een plaatje van mijn CJ Bij het moet over San Andreas zijn een sig en een avatar alvast bedankt Mijn CJ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Het moet maar elke X herhaald worden:P, Dit lijstje graag gebruiken: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Dank u wel Dragonmaster Hij ziet er goed uit, Aleen 1 fout : Het is geen proffesional maar Profesional, tis geen groote fout, als het je niet veel tijd kost zou je het misschien kunnen repareren. Goed, Snel en Efficient Team mensen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hoe maken jullie eigenljik van die signatures? ,met paint? Ookal met een ander programma ik vind jullie supervette sigs en ava s maken Echt very very very vet gaaf. Ik hoop binnenkort dit ook te kunnen (Ik kan heel slecht tekenen met de muis ,maar met een echte pen of potlood kan ik best wel goed tekenen) Maar jullie kunnen nog mooier tekenen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik wil ook graag één. Als diegene het gemaakt heeft, mag die wel ff pb'en. Ava en/of Sig: Allebei Grootte [max. 500x100]: Maakt niet uit Achtergrondkleur/brush: Blauw, geel Soort achtergrond: net zo als die van bradley1990 Soort animatie [optioneel]: Niet animerend Soort Text: Badman Plaatje [link geven]: Call of Duty (moet je maar verkleinen, graag het hoofd en wapen) Border [rand] kleur: Geschikte kleur, bij de sig. Ava niet Geel en blauw, maar ook iets van het COD plaatje. Alvast bedankt!!!!! Bewerkt: 25 juni 2005 door Badman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ava en/of Sig: Bijde Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:Blauw Soort achtergrond:Glimend folie Soort animatie [optioneel]:uhh wat is dit? Soort Text: T@rget rulez Plaatje [link geven]: http://img215.echo.cx/img215/2130/sp322005...232131364sd.jpg Border [rand] kleur: geen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Maar jullie maken ook vet gave zouden jullie er eentje voor mij willen maken.Graag met vuur :lol: Echt gaaf Plaats dan ff een request zoals dat moet: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Ik hoop dat het duidelijk voor je is Bewerkt: 25 juni 2005 door snorege Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoooooi ik wil er graag ook 1 (GoKu die van jou is ook leuk maar michien zie ik een leukere) ik stop er een plaatje van mijn CJ Bij het moet over San Andreas zijn een sig en een avatar alvast bedankt Mijn CJ Heb ik ook wel gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:sig en avaGrootte [max. 500x100]:400x100 Achtergrondkleur/brush:beetje rood-oranje-geel Soort achtergrond:Een beetje vuurachtig (vlammen) Soort animatie [optioneel]: Soort Text:X-Qyeh Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:bordeau rood Ehmz... Zoals je ziet heb ik dat al gedaan alleen had ik dat bij EDTI gedaan. sorry Stom van me ,maarre hier is hij (in dat quote ) Ik hoop dat het lukt en dat jullie het begrijpen.. Zo goed? Ik hoop het maar. :lol: Bewerkt: 25 juni 2005 door X-Qyeh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ava en/of Sig: SignatureGrootte [max. 500x100]: 500x100 (het standaard voor sig) Achtergrondkleur/brush: Bruinachtig Soort achtergrond: Verzin zelf maar wat Soort animatie [optioneel]: geen Soort Text: Snorege (porsche font) Plaatje [link geven]: http://www.panos.gr/panos/bournesupremacy.jpg Border [rand] kleur: geen Iemand mijn request nog gezien??? ff voor de zekerheid Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts