Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik wil ook graag één.Als diegene het gemaakt heeft, mag die wel ff pb'en. Ava en/of Sig: Allebei Grootte [max. 500x100]: Maakt niet uit Achtergrondkleur/brush: Blauw, geel Soort achtergrond: net zo als die van bradley1990 Soort animatie [optioneel]: Niet animerend Soort Text: Badman Plaatje [link geven]: Call of Duty (moet je maar verkleinen, graag het hoofd en wapen) Border [rand] kleur: Geschikte kleur, bij de sig. Ava niet Geel en blauw, maar ook iets van het COD plaatje. Alvast bedankt!!!!! Is deze ook goed? Want ik kan geen Dragonmaster Style :lol: Bewerkt: 25 juni 2005 door GoKu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) T@rget: [IMG=http://i13.photobucket.com/albums/a297/ikwilsa/target.jpg] [IMG=http://i13.photobucket.com/albums/a297/ikwilsa/blueck.jpg] Snorege: [IMG=http://i13.photobucket.com/albums/a297/ikwilsa/snorege.jpg] Bewerkt: 25 juni 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Waar halen jullie al die 8ergronden van al dei sigs vandaan? Ze zijn namelijk erg cool Ik had er nog 1 bestelt: Ava en/of Sig:sig een ava Grootte [max. 500x100]:400x100 Achtergrondkleur/brush:beetje rood-oranje-geel Soort achtergrond:Een beetje vuurachtig (vlammen) Soort animatie [optioneel]: Soort Text:X-Qyeh Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:bordeau rood Dit bedoel ik een beetje met die achtergrond(vuurachtig):Vlammen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Waar halen jullie al die 8ergronden van al dei sigs vandaan? Dat maak ik zelf. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Here you go Timos: Timos?? @ X-Qjeh,En die achtergronden zijn BRUSHES .. Kijk bij Pixel2life voor die brushes. Bewerkt: 25 juni 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Heel erg bedankt dragonmaster. @dragonmaster alleen de j moet een y zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Here you go Timos: Timos?? @ X-Qjeh,En die achtergronden zijn BRUSHES .. Kijk bij Pixel2life voor die brushes. Ohyeah.. Sorry Dragonmaster maar ik vind die van Andyman ff mooier. En waarom ik [zolaat] reageer ik was gewoon ff niet op de com @X-Qyeh ff niet van die domme vragen stellen, gebruik eens de zoekfunctie om dingen te zoeken, dan had je al een hele boel meer gevonden En Andyman? Mischien ook nog een avatar? Daar hoeft geen tekst op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Hier is ie: Hij is wel simpel wist niet precies wat je wou anders maak je ff een lijstje wat je er precies in wilt in maak ik ( of iemand anders ) een nieuwe Avatar. Bewerkt: 25 juni 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Deze avatar heb ik geplaatst op de vorige pagina,misschien wil je die wel Timos: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Sorry homies.. Ze zijn allebei te groot. Kunnen jullie misschien een andere maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Sorry homies..Ze zijn allebei te groot. Kunnen jullie misschien een andere maken Zet in dat lijstje neer wat je wilt en welke grootte voor die avatar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Zet in dat lijstje neer wat je wilt en welke grootte voor die avatar Ik bedoel dat de size te groot is Max 15 kb en die van jou is 15.05 KB en die van Dragon is 16.43 KB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: blauw Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]:? Soort Text: mary Plaatje [link geven]: http://img90.echo.cx/img90/1803/clank2mi.jpg liefst alleen de kop gebruiken Border [rand] kleur: rood Bewerkt: 26 juni 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Zet in dat lijstje neer wat je wilt en welke grootte voor die avatar Ik bedoel dat de size te groot is Max 15 kb en die van jou is 15.05 KB en die van Dragon is 16.43 KB Ja ok, maar wat wil je nou precies in je Avatar ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ja ok, maar wat wil je nou precies in je Avatar ? Iets met de Xbox. Maar dit is geen chatroom, dus we pmen wel verder want anders lijkt dit nogal op spam he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts