Gino Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Nou en betekent dat dat ik soms voor hem geen handtekeningen mag maken :blink: en de rest twfoe ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Nou en betekent dat dat ik soms voor hem geen handtekeningen mag maken :blink: en de rest twfoe ! Je mag voor hem best handtekeningen maken, alleen deze vroeg hij aan mij. Waarom zou jij hem dan nog maken? Ik verbied je niets, ik verduidelijk het alleen even. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Pour Morpheus: [net binnen de 100 kb =] http://img240.echo.cx/img240/3733/morpheus8211ho.gif Et pour Thabit: [volgende keer een brush erbij stoppen, wat is Pretty Broken?, ik kon het geen Thabit * 46 maken. Dat wordt dan boven 100kb.] http://img205.echo.cx/img205/4356/thabit29lu.gif Bedankt MC, ziet er erg mooi uit Toppe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Ik heb nog en plaatje gemaakt met photoshop cs.. Als je hem wel geinig/leuk vindt wil ik je naam er wel in zetten. Zet wel ff erbij welk font/lettertype ik moe gebruiken en de link waar ik het lettertype kan downloaden... :lol: Bewerkt: 30 juni 2005 door X-Qyeh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Niet lullig bedoeld ofzo, maar volgens mij is dit een: aanvraag topic Dus ik weet niet of je zomaar een Sig mag posten zonder dat iemand dat heeft gevraagd Bewerkt: 30 juni 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Kheb een vraagje hoe zet ik bijvoorbeeld deze motor; dus alleen de motor en niet het witte... :huh: Ik doe het gewoon met de lasso en dan proberen de afbeelding eruit de vissen.. :huh: Maar jullie doen het echt heel mooi ,want als je bij mij goed gaat kijken (bij die auto; die gele) zie je dat er foutjes inzitten ,maar bij jullie zit er geen enkele fout in :lol: Hoe kan dat :o ??? EDIT:Ooh enne sorry Andyman en Timos en de rest het spijt me zeer ,maar het leek me wel leuk <_< Stom van me!!! <_< Bewerkt: 30 juni 2005 door X-Qyeh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Het makkelijkste voor jou is nu met de Magic Wand, die staat onder de move tool (rechts boven). Klik daarmee op het witte, en dan op delete. Je hebt ook kant en klare plaatjes, die zijn bv te vinden opgamerenders. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ok heel erg bedankt :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 zou iemand een signature voor mij willen maken? gewoon een ruige achtergrond en dan mijn naam erin. het liefst iets met een (getunde) ruige auto grtz backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) ik wel maar kan je iets preciezer zijn bijvoorbeeld welke kleuren Bewerkt: 4 juli 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 zou iemand een signature voor mij willen maken?gewoon een ruige achtergrond en dan mijn naam erin. het liefst iets met een (getunde) ruige auto grtz backsmash Je moet met het lijstje posten. Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur En Only_Gino, je bent nou aan het spammen. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:signature Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush: rood bursh Soort achtergrond: krullen Soort animatie [optioneel]:knipperende naam Soort Text:Backsmash Plaatje [linkgeven]:http://www.entertainmentnutz.com/movies/reviews/F/2fast2furious/2fast2furious-photo_03.jpg Border [rand] kleur: chrome of zilver Bewerkt: 5 juli 2005 door Backsmash Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: signature Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:blauw Soort achtergrond:soort blauwe kringen Soort animatie [optioneel]:mijn naam vervagend en opkomend in blinkend paarse letters(indien mogelijk) Soort Text:PuffDawg Plaatje [link geven]:http://img2.imageweb.info/viewimage.php?file=/img2/rbM05903.gif (mag iets donkerder) Border [rand] kleur: blinkend paars alvast bedankt Bewerkt: 5 juli 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Grootte [max. 500x100]:500x100 (dat ik hem mag gebruiken op deze site) Achtergrondkleur/brush:blauw Soort achtergrond:volkswagen Soort animatie [optioneel]:knipperende naam (power) Soort Text:mijn naam POWER Border [rand] kleur:zwart plaatje : ] heb ik het goed gedaan ? alvast bedankt Bewerkt: 8 juli 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) ey willen jullie please voor mij ook signature en avatar maken?? alvast heeeellllll erg bedankt! Bewerkt: 6 juli 2005 door mrgangsta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts