The Outlaw Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ey willen jullie please voor mij ook signature en avatar maken?? alvast heeeellllll erg bedankt! Edit je post en vul dit lijstje in Ava en/of Sig:Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur Zo weten de Photoshoppers wat je ze je moeten maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) weinig beweging de laatste tijd hier in dees topic zijn er eigenlijk nog mensen die in het sounds en art forum zitten? Bewerkt: 5 juli 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 weinig beweging de laatste tijd hier in dees topic zijn er eigenlijk nog mensen die in het sounds en art forum zitten? waarschijnlijk niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Niet dubbelposten! En hier hoeft geen beweging in te zitten als er gewoon niemand meer een sig nodig hebt, duh! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Niet dubbelposten!En hier hoeft geen beweging in te zitten als er gewoon niemand meer een sig nodig hebt, duh! sorry voor de dubbelpost maar de naam van het topic is toch avatar en signature aanvraag dus vraag ik een signature maar er kwam niet veel reactie dusja... het was ook niet mijn bedoeling om te topicboosten ofzoiets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik wil graag ook een signature.... EquinoX91 moet er zeker instaan... BVD!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 gebruik dit lijstje: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Okej... Signature Grootte maakt niet uit... niet te groot Achtergrondkleur... maakt niet uit Soort achtergrond... San Andreas personage ofzoiets Soort animatie... hoeft niet Soort text... EquinoX91 Plaatje... euhmmmm Border... maakt niet uit Kortom........ maak er maar wat van :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Je zet overal bij "maakt niet uit".. :blink: Daarmee weten wij ook niets. Maargoed ik zal iets proberen maken. EDIT - Dit is het geworden: Bewerkt: 6 juli 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) ey willen jullie please voor mij ook signature en avatar maken?? alvast heeeellllll erg bedankt! Edit je post en vul dit lijstje in Ava en/of Sig:Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur Zo weten de Photoshoppers wat je ze je moeten maken. hierzo: Ava en/of Sig:allebij Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush: iets moois maakt niet veel uit zwart of blauw Soort achtergrond:brush blauw zwart??? Soort animatie [optioneel]:knipperende naam Soort Text:mrgangsta Plaatje [link geven]: http://www.circuitempire.edison.secure-xp....20CENT%2002.jpg of http://radio.weblogs.com/0121541/images/20...14/killzone.jpg Border [rand] kleur:zwart alvast bedankt!! ps. cj-redman's handtekening is sneller dan die van mij klopt niet erg maar ik hoop dat jullie hem snel maken Bewerkt: 8 juli 2005 door mrgangsta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je zet overal bij "maakt niet uit".. :blink: Daarmee weten wij ook niets. Maargoed ik zal iets proberen maken. EDIT - Dit is het geworden: Eej... mooi gedaan, bedankt :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]:hoe je het maar wilt Achtergrondkleur/brush: doe maar beetje donker en lichtblauw met mooie effecten als dat kan Soort achtergrond:? Soort animatie [optioneel]:Knipperende naam, als het kan, maar niet iritant Soort Text: C-J_Redman Plaatje [link geven]: je mag er iets met 2pac of GTA SA in doen mre het hoeft niet Border [rand] kleur Zwart Ik hoop dat iemand hem voor me wil maken alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Even voor de geinstresseerde leden en designers: Als iemand een lijstje post waarvan de helft 'maakt niet uit' is, hoef je van mij er geen te maken. Ik beslis hier dan wel niet over, maar de admins gaan het hopelijk met mij akkoord. Je moet een fatsoenlijk lijstje posten waar designers wat mee kunnen. Zoniet.. Geen sig/ava. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Zo,ik heb mijn best gedaan. Als het niet mooi is zeg het gerust kan wat tegen kritiek maar zeg er liefst bij waarom. Hier is hij: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Heek Renne, heel erg bedankt hij is heel erg mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts