The Mafia Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) is er mischien al bezig met mijne ? kijk ff op pagina 22 voor mijn lijstje ik gebruik zolang wel even deze alvast bedankt --power-- Bewerkt: 8 juli 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Een sig voor mrgansta: Ava komt vanavond. Wees eerlijk wat je ervan vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:Signature avatar optioneel Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:blauwe "blur of iets in die aard Soort achtergrond:hier mag je doen wat je wilt Soort animatie [optioneel]:knipperende, blinkende naam Soort Text:PuffDawg Plaatje [link geven] plaatje (de letters "rawdawg vanonderen moeten weg en die kleine combinatie tussen de P en de D aan zijn ketting moet ook weg Border [rand] kleur:zwart Bewerkt: 8 juli 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Een sig voor mrgansta: Ava komt vanavond. Wees eerlijk wat je ervan vind. Eyy hij is erg mooi maar heb 2 kleine vraagjes.... 1. mag er mrgangsta knipperend staan 2. mag de achtergrond please groen of blauw want iedereen heeft dit al alvast bedankt voor de moeite Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Zo,jouw wensen zijn aangepast. Hoe groot moet de ava hij zijn? Bewerkt: 8 juli 2005 door Renne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Renne(of iemand anders ), zou je ook een voor mij kunnen maken mijn lijst staat ergens in het midden van de pagina Bewerkt: 8 juli 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ava en/of Sig:Signature Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:bedenk maar zelf Soort achtergrond:iets nintendo achtig, met mario (de "platte" mario, dus niet 3d) en meer nintendo figuren die plat zijn Soort animatie [optioneel]: de animatie's die ik je geef graag in 1 als dat kan. anders gewoon geen. Soort Text: Quatroking, King of the games. (dus wat ik nu heb maar dan in GTA3 lettertype) Plaatje [link geven] Border [rand] kleur:zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hier heb ik eentje gemaakt, je mag gerust wat commentaar/tips geven, dan pas ik het aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) GREAT maar zouden er ook een paar andere Nintendo figuurtjes inkunnen? oh ja, die Yoshi ziet er nogal vervormt uit... is het een orginele yoshi of gewoon een fan art? (zoals megaman, kirby, pokemon, samus, etc.) Bewerkt: 9 juli 2005 door Quatroking Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 maakt er iemand mischien nog een voor mij ? ik was eigelijk al voor mrgangsta ! ben onguduldig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 maakt er iemand mischien nog een voor mij ?ik was eigelijk al voor mrgangsta ! ben onguduldig Op je lijstje heb je een signature als plaatje genomen. Dat zal dus niet gaan. Maak jij lijstje even opnieuw als je wilt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Grootte [max. 500x100]:500x100 (dat ik hem mag gebruiken op deze site) Achtergrondkleur/brush:blauw Soort achtergrond:iets met een auto Soort animatie [optioneel]:knipperende naam Soort Text:mijn naam POWER Border [rand] kleur:zwart doe ik het zo goed ? _-power-_ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Ja, ik ben 1 aan het maken. Hier is hij: Zeg wat je ervan vind. Bewerkt: 9 juli 2005 door Renne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) ik ben toch van gedachte veranderd mag het achtergrond mischien grijs ? de rest is mooi bedankt Renne _-power-_ Bewerkt: 9 juli 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) is er al iemand bezig aan de mijne? ben ook zooooo ongeduldig *edit* 100ste bericht Bewerkt: 9 juli 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts